Vinterslaget

Startat av dilba, januari 05, 2009, 20.31

Föregående ämne - Nästa ämne

fia

finns det möjlighet att cheka in innan vi ska dit för att sova?
ny i stan

dilba

Tror inte vi har tid att cheka in innan alla matcher är klara.

fia

okay.. för min pojkvänn ska sova med mig.. och han tänkte komma lite innan vi slutar och skulle då vilja cheka in.. går det?
ny i stan

dilba

Va jobbig du är Fia nu måste jag ringa Hotellet för fjärde gången idag men jag fixar det.
Vi andra kommer att bo 3 pers i ett rum och 2 i ett.

fia

ny i stan

dilba

Jag bokar ett rum i hans namn då. Vad heter han ?

fia

andreas.. men vi får det för samma pris då eller?
ny i stan

dilba

Efternamn tack Fia. Kan du spela imorgon Fia btw ?

fia

kettelhoit

om du står ut med att jag har hosta så..
ny i stan

dilba

Jag kan överleva hostan. Jag kan spela när som helst efter tre.
Och priset blir det samma.
Se till att han är med ett kreditkort bara för nu är alla rummen bokade
i mitt kort.

fia

det ska jag säga..

jag kan när som helst under dagen då jag inte har skola.. så säg en tid så är jag där då
ny i stan

dilba

Vi kan säga kvart över ett då.

fia

ny i stan

Andreas Graae

Så då e det dax för avfärd imorgon men jag tänkte bara att vi kollar upp nu så det inte blir missförstånd med tider, bilar och med mera.

Jag har en bil(blev inte volvon har en annan bli) vem kör den andra, Klas?? Har du fixat så du kan ha en bil? För Ola du hade ingen bil right?

Sen tror jag inte det räcker att åka kl 08;00 från borås, om ni kollar ut så tror jag ni håller med. Och bara för att tiden skall räcka och för säkerhetsskull att vi ska komma dit i tid så tycker jag att vi försöker vara klara att åka klockan 07;30.
Jag kommer vara på geddon 07;20 vi hinner packa i allt o sen åka direkt. Som sagt detta busvädret kan ställa till med va fan som hellst.

Bensinpengar räknar jag ut o tar med de som är i min bil sen när vi väl åkt eller e på hemgång.

Resten tar vi som det kommer där nere.

Men som sagt 07:20 Geddon, 07;30 avfärd!

Ola

Klas har bil.
Kryss på resten.
Avfärd 0730.
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!