Ang. Kiosk

Startat av Bubba132, december 26, 2004, 02.36

Föregående ämne - Nästa ämne

Bubba132

Tjenare alla homosapiensherektusar!

Tänkte kolla lite vad folk skulle vilja ha inköpt till kiosken kanske kan bli något nytt och spännande att handla om ni nu är tillräkligt många som har samma intressen om godis o dylikt.

Gör en lista om ni har fler än ett förslag.

Puss

Usually_Insane

bara för att jag inte vet: Har armagedon en frys? och isåfall har vi/finns det intresse att ha glass?

skulle kanske tagit up det här på sommaren...
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

sebbe

Citat från: "Usually_Insane"bara för att jag inte vet: Har armagedon en frys? och isåfall har vi/finns det intresse att ha glass?

skulle kanske tagit up det här på sommaren...
både frys och glass och intresse finns vill jag lova =)

88an, nogger och magnum är väl vad som erbjuds om inget har tillkommit sortimentet på senare tid
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Usually_Insane

Kan vi införskaffa piggelin  :) ?
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Bubba132

Glass äter vi på sommaren och inte vintern, är du från norrland eller? :P

sebbe

Citat från: "Bubba132"Glass äter vi på sommaren och inte vintern, är du från norrland eller? :P
jag åt glass häromdan, och jag är inte från norrland
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Bubba132

Ne men vi alla vet att du är lite speciel :P Men till sommarn kanske det finns piggelin, vem vet?  Några mer förslag?


Things can only get better...

Usually_Insane

Citat från: "Bubba132"Ne men vi alla vet att du är lite speciel :P Men till sommarn kanske det finns piggelin, vem vet?  Några mer förslag?


Things can only get better...

Tja, jell-o?  :roll:


Just when you think it can't get any worse...
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Alfredsson

jag vill föreslå lite fler nyttiga och matiga saker.

hmm. jag gillar yoggi :)

kanske någon av de nyare mikromåltiderna som kommit? finns typ ett gäng pastarätter som nästan går att äta tex...
/Mattias

Be bold and mighty forces will come to your aid.

Heavy

Citat från: "Lillivar"jag vill föreslå lite fler nyttiga och matiga saker.


Hear, Hear....

Vore schysst med nått annat än svettiga ostpulverknäckemackor och sk. pizzaslices när man blir hungrig och är på klubben..

Däremot--- Yoggi mfl. har ganska kort bäst-före datum, så det kanske inte är det bästa alternativet.. Fram för mer frysvaror !


Och, är det bara jag, eller är det väldigt dåligt med pulver till blåbär och choklad i kaffemaskinen ??
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Alfredsson

Citat från: "Heavy"
Citat från: "Lillivar"jag vill föreslå lite fler nyttiga och matiga saker.


Hear, Hear....

Vore schysst med nått annat än svettiga ostpulverknäckemackor och sk. pizzaslices när man blir hungrig och är på klubben..

Däremot--- Yoggi mfl. har ganska kort bäst-före datum, så det kanske inte är det bästa alternativet.. Fram för mer frysvaror !


Och, är det bara jag, eller är det väldigt dåligt med pulver till blåbär och choklad i kaffemaskinen ??

det är typ 3 veckor hållbarhet på yoggi. det tycker jag är ganska lång tid. men jag vet ju inte snittet på hur snabb genomströmning det är i kiosken.

men något bättre än bara läsk chips och nudlar och choklad måste väl gå att åstadkomma?

plz? :)
/Mattias

Be bold and mighty forces will come to your aid.

sebbe

grejen är inte att det måste hålla länge, utan snarare att det inte bör vara hälsovådligt när det är för gammalt =)
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Heavy

I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Alfredsson

Citat från: "sebbe"grejen är inte att det måste hålla länge, utan snarare att det inte bör vara hälsovådligt när det är för gammalt =)

så vad ska det satsas på?

jag tycker det är tråkigt att det inte finns något att dricka som inte bara är socker och vatten. det gör att jag måste planera och ta med mig något att dricka varje gång jag ska dit för jag vill helst inte dricka läsk...
/Mattias

Be bold and mighty forces will come to your aid.

Martin Larsson

Det finns ju Vichy-Noveau (mer kännt som b*gläsk) så det så :idea:

Måste iofs säga att jag håller med på det stora hela, nått som inte är fullt lika onyttigt som det som finns nu borde man ju kunna plocka in...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.