Skitsnack

Startat av Robin, juni 03, 2005, 18.40

Föregående ämne - Nästa ämne

Getsen

Citat från: "Robin"Humm. Mer chokladkrig på jobbet. Den här gången utan regler och handskar. Hur ska detta gå  :?

Som allt annat. Åt helvete. Ambition leder bara till misslyckanden, tomten finns inte på riktigt och bambis mamma dog av global uppvärmning. Det blir ingen måndagströst för systemet stänger lagom till att jag slutar. Jävla skitliv!!

Så, nu känns det bättre.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Martin Larsson

Citat från: "Getsen"
Citat från: "Robin"Humm. Mer chokladkrig på jobbet. Den här gången utan regler och handskar. Hur ska detta gå  :?

Som allt annat. Åt helvete. Ambition leder bara till misslyckanden, tomten finns inte på riktigt och bambis mamma dog av global uppvärmning. Det blir ingen måndagströst för systemet stänger lagom till att jag slutar. Jävla skitliv!!

Så, nu känns det bättre.

Put your trust in the holy Folköl 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Robin

helvetesjävlapissrövfanskitskitskitskit
Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Citat från: "Robin"helvetesjävlapissrövfanskitskitskitskit

Amen on that, or somethin' 8)

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Getsen

Sverok-bidragen? :P

Fluff

två halvtidsjobb > ett heltidsjobb.
ät en makaron till!

Robin

Får inget svar från Sverok angående aktiveringskod.
Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Citat från: "Robin"

Får inget svar från Sverok angående aktiveringskod.

Har du inte fått nått svar ännu är du förmodligen inte värd nått svar heller, det är bara att börja hacka 8)

Getsen

Är det nån mer än jag och Rud och Glans som ska ut i göteborg på lördag?

sebbe

Citat från: "Getsen"Är det nån mer än jag och Rud och Glans som ska ut i göteborg på lördag?
hoppas det, annars vore det en tung dag för alla stadens krögare :(
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Getsen

Citat från: "sebbe"
Citat från: "Getsen"Är det nån mer än jag och Rud och Glans som ska ut i göteborg på lördag?
hoppas det, annars vore det en tung dag för alla stadens krögare :(

Vi skulle nog få ganska bra priser i baren iofs.

Clifford

Jag hade gärna hängt på men är i England.

Kan dock VARMT rekommendera Hagateatern, där är det Popcornfestival, inträde 100:- och en massa bra band och ståupp!

Martin Larsson

Citat från: "Clifford"Jag hade gärna hängt på men är i England.

England? You fucker!
Drick en pint med nått lämpligt åt mig med :P

Getsen

Lystring, lystring!!

Måndagen den 16/2 fyller jag år och tänkte fira mig själv lite grann genom att gå till Röda Kvarn och se Tropa de Elite, och efter det ta en tur till Bishops för att äta en burger och kanske dricka en öl eller tre. Det skulle kännas lite konstigt att göra något sådant själv, så jag inbjuder härmed alla som vill att hänga på. Det kommer nog inte att bli så sent, men vore trevligt om folk kom :). Hör gärna av er om ni är intresserade, så jag vet om jag måste boka ett bord eller två. Filmen börjar klockan 19.00.

Tropa de Elite
José Padilha. Brasilien, 2007. Från 15 år. 115 min. Atlantic
Neto och Matias är två nyutexaminerade poliser som kastas in i det våldsamma drogkriget på Rio de Janeiros gator. De arbetar för specialstyrkan BOPE vars uppgift är att utrota kriminella; tränade för att döda, snarare än att fånga in och ställa inför rätta. Och snart nog tvingas de själva välja mellan korruption eller ideal.
Verklighetsbaserat, totalrealistiskt actiondrama om våld och politik i dagens Brasilien, från manusförfattaren till hyllade Guds stad.
(Från Röda Kvarns hemsida)

Freij

Citat från: "Getsen"Lystring, lystring!!

Måndagen den 16/2 fyller jag år och tänkte fira mig själv lite grann genom att gå till Röda Kvarn och se Tropa de Elite, och efter det ta en tur till Bishops för att äta en burger och kanske dricka en öl eller tre. Det skulle kännas lite konstigt att göra något sådant själv, så jag inbjuder härmed alla som vill att hänga på. Det kommer nog inte att bli så sent, men vore trevligt om folk kom :). Hör gärna av er om ni är intresserade, så jag vet om jag måste boka ett bord eller två. Filmen börjar klockan 19.00.

Tropa de Elite
José Padilha. Brasilien, 2007. Från 15 år. 115 min. Atlantic
Neto och Matias är två nyutexaminerade poliser som kastas in i det våldsamma drogkriget på Rio de Janeiros gator. De arbetar för specialstyrkan BOPE vars uppgift är att utrota kriminella; tränade för att döda, snarare än att fånga in och ställa inför rätta. Och snart nog tvingas de själva välja mellan korruption eller ideal.
Verklighetsbaserat, totalrealistiskt actiondrama om våld och politik i dagens Brasilien, från manusförfattaren till hyllade Guds stad.
(Från Röda Kvarns hemsida)

Kan tänka mig att hänga på, fyller ju själv två dagar innan. Så vi kan ju fira tillsammans ;-)