Skitsnack

Startat av Robin, juni 03, 2005, 18.40

Föregående ämne - Nästa ämne

Men-From-Farms

Hehe, dissad ja... han va ju tuff... vackra paraleller :P

Heavy

"Oh yeah, and one last thing: after you beat the game, YOU HAVE TO START OVER FROM THE BEGINNING AGAIN AND REPEAT THE ENTIRE THING. What the hell is the point of that? The game was terrible the first time; the reward you get for beating it is the ability to play it again? That's like rewarding surviving cancer patients by giving them AIDS."

Går nog inte qtt såga ett spel mer än att skriva såhär :) :) :)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

sebbe

"The identical gun phenomenon, paired with the identical clothing phenomenon, results in absolutely zero cosmetic customization for your character. If you're one of the countless people who spend 10 hours a day camping armor in Everquest so teenagers will have their asses blown off after viewing your totally tubular looking black and red magical dragon armor, this game will have about as much appeal to you as a bath."

hahaha
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Getsen

*mumlar* Jo, han har dissat Tool (rockgruppen) vid nåt tillfälle också... måste medges att han är ganska rolig.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Clifford

Misstänker fet virusinfektion på Geddons datorer, ni kan väl rapportera märkligheter till mig antingen här eller via ICQ, PM eller på Geddon.

sebbe

stängde av datorn, den sa att den inte hade hittat mask.
stängde av din dator också, den verkade inte köra några program
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Clifford


Niklas

Robin är lat som inte kom till fotbollen igår. Lurade dit mig men dök inte upp själv... illa!  :wink:

Getsen

Va? Spelar ni fotboll? Har inte idrottssektionen en bit av forums-kakan så hela världen kan veta när det vankas sport? Det är ju fint väder ju, och ibland måste en Gets komma ut och röra på sig  :!:
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Robin

Jo, jag vet att jag e lat... Fast detta var en miss i planeringen. Hade mobilen på ljudlös.... ;)
Jag vann combat med 13.

dagle

och vibratorn på! vad du är äklig!

dagle

Citat från: "Clifford"Misstänker fet virusinfektion på Geddons datorer, ni kan väl rapportera märkligheter till mig antingen här eller via ICQ, PM eller på Geddon.
kanske är värt att köra en antivirus med kasperski?(finns trailverion) då denna hittar mellan 98%-100% av alla virus....

Clifford

Finns säkert en massa sätt att lösa det på, men jag orkar inte just nu. Om jag hade ett tydligt fel som jag kunde lösa hade det varit enklare, men just nu har vi tre eller fyra, möjligen oberoende, fel.

1. Spyware. Massor med skit på Armagedon-2. Har rensat rejält.
2. Nån form av Blaster-Worm. RCP kraschar och datorn stängs av. Armagedon-4 och Armagedon-6, vad jag vet.
3. Superslött internet över hela nätverket, men bara vid surfning och tankning, inte vid direkta IP-anslutningar som tex WoW. Alla datorer beter sig lika dant.
4. Massor med Spyware på webservern. Laszlo har rensat.

Min (välgrundade) gissning: Någon, troligtvis med sin egen dator, har tankat porr/warez och fört in skiten på vårt nät, genom brandvägg/router. Spyware med medföljande virus har sedan spritts över nätet på Geddon.

Säkraste lösningen: Koppla ur allt, ta en dator i taget, rensa med Antivirus och Ad-aware motsv. Se till att nätverket inte är på medan rensning görs.
Uppskattad tidsåtgång: 12-20 timmar. Varför? Som exempel att 4 datorer inte har cd-läsare, alla privata datorer måste också rensas, blahablaha.

Frivilliga?

Heavy

Skulle erbjuda mig, men har för mycket annan skit (läs toalett) att ta rätt på idag ihop med en del spelande, det var länge sen så :)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Robin

Det snackas för lite skit!

Det är bara 1 timma och 27 minuter kvar av arbetstiden, sen e det slut för idag.... Göööött :)



Får även passa på att tacka Pasi för festen igår, nu e han en gammel man.... =D
Jag vann combat med 13.