Glorantha - The first war against darkness

Startat av nemesiswar, januari 04, 2013, 22.39

Föregående ämne - Nästa ämne

knallpucko

Sorry grabbar, kan inga av datumen på listan... Kommer hem 17/7 och har folk hos mig hela helgen, sedan kan jag.
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

nemesiswar

27/7
28/7

Ska vi köra något av dessa datum istället eller får det bli en omgång utan Magnus?

snoffaz

Jag tänka på mig att vänta till 28/7 det datumet kan jag, det blir ett nästen ett för långt brak men det är guld värt att spela alla tycker jag...

Napprix


svampen85

roligare för alla när alla är med..
28 låter helt ok.

nemesiswar

Ytterliggare jobb på regler 0.14

- Tagit bort magic penalties från rustningar så det numera bara finns ett ARM minus som påverkar allt.
- klarhet i vilka skills som påverkas av ARM.
- Jobbat lite på level systemet och tror det är bättre nu men ej riktigt perfekt.
- Små diverse tillsnyggningar i dokumentet.

Så Magnus kan du dett datum?

knallpucko

28/7 är bokat! Ska in och läsa regler nu - gött med semester!
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

nemesiswar


snoffaz

Jag har tabbat mig och lyckas dubbelboka mig, ska skicka i väg ungarna till norrköping, ska mötaMor och Far i jönköping, vet inte riktigt tid ännu men kanske hinner vara med lite senare, jag återkommer..

nemesiswar

Snoffaz kommer bli extremt saknad... och du kommer inte ha några magiska yxor kvar till nästa spelning :p

Har gjort en liten uppdatering på Extended rules: Terräng i Mass battle.

svampen85

när ska vi ut på äventyr igen? sovsäcken är torr, provianten är packad med mycket konserver. vandrings skor på..

nemesiswar


Napprix


knallpucko

Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

svampen85