World in Flames

Startat av Clifford, mars 30, 2005, 15.21

Föregående ämne - Nästa ämne

Apanpapan

Den här omgången har inte tagit så lång tid egentligen. Men snabbwiffet försvann någonstans efter första försöket där alla gav upp för den tyska vågen. Men jag håller med. Det går segt och det lär inte gå snabbare senare.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

oscar

Hej hopp! Tänkte säkerställa att det verkligen blir lir idag? Jag får som vanligt svårt att komma på utsatt tid, men kan säkerligen befinna mig i Borås runt 19-tiden.
Men, jag är ju Brekal liksom...

Robin

Troligen ingen WiF imorgon. Jobbar till 22, och kan antagligen inte byta tid.
Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Lindbergh

Ok, det var ju på ett sätt positivt då jag har fett med jobb att stå i och behov av att jobba över sannolikt...

Skall jag tolka som det är kört att lira i morgon efter 18:00?

L
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

GrandPA

Med tanke på att det bara är 5 tisdagar kvar innan det måste vara klart och att chansen för att ytterligare dagar går bort på grund av jul-trams och annat så kanse vi skulle försöka att spela någon annan dag i veckan. Skulle folk kunna spela på onsdag eller torsdag eller rent av fredag.
Jag kan alla dagar.
All for one and more for me

Robin

Slutar 22. hela veckan. Sen går 19:e bort för mig då jag är i Stockholm den dagen, och kommer hem ganska sent på kvällen.
Jag vann combat med 13.

Lindbergh

Kan eventuellt några andra dagar men behöver STÄLLTID för att kunna dels planera på jobbet, dels kolla med min sambo så att det inte kolliderar med andra aktiviteter...

Kan spela måndagar till torsdagar i regel, men är uppbokad alla helger fram till årsskiftet  :?

Kan folk spela tidigt den 26/12? Det är ju röd dag så vi kan ju börja klockan 10 eller nått senare om folk skall supa loss på juldagen? Jag har redan sagt att jag skall spela WiF då (inte poppis), men jag kanske har missförstått?
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

Robin

Jag jobbar dagtid på den 26/12, men kan nog köra igång efter 18.
Jag vann combat med 13.

GrandPA

Vet att Pasi åker bort runt jul/nyår nån gång så jag tror att 2/1 går bort.
Med tanke på att folk har varit ganska ivriga på att ställa in spelningar så är det ganska troligt att ytterligare en dag går bort och då är vi nere på två dagar vilket nog är för lite.
Kan folk någon extra dag nästa vecka?
All for one and more for me

GrandPA

Vore trevligt om någon kunde svara.
All for one and more for me

Lindbergh

Kan som aviserat mån-ons-tors kväll, behöver dock veta detta i relativt god tid då jag har en del att göra på jobbet som jag vill ha klart innan jul!

L
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

Robin

Kan mån-tis, kanske ons.
Jag vann combat med 13.

Apanpapan

Torsdag. Kommer nog imorgon om jag inte blir dödssjuk.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

GrandPA

Verkar som att det inte blir nån extra spelning. Slutar 19:00 imorgon och det samma gäller nog för Martin men kommer så fort jag kan.
All for one and more for me