KGP La Grande

Startat av carlsson, december 08, 2010, 22.21

Föregående ämne - Nästa ämne

carlsson

Citat från: Lindbergh skrivet juni 25, 2012, 19.33
HEj!

Finns det någon plan kring de ljuddämpande plattorna? Var och hur ska de sättas upp? Finns det material inköpt eller ska vi ta bygglim ;)

Det kan ju vara ett spännande miniprojekt :)

...eller ett sätt att få "Festung Budapest" stämning medelsbetongdamm...

Planen är att sätta upp dom medelst skruv "sen". Dvs, när nån av oss har ork och energi. Krävs dock speciella skruvar med extra stor hatt, alternativt att montera med bricka.

Bygglim är ju faktiskt ett alternativ, har inte ens tänkt på det...

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

Lindbergh

Helllo!

Har en eventuell möjlighet att spela på söndag som det ser ut just nu...skulle det fungera?
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

Ivar

Kan på dagen, jag är ju en sån mainstreamkille som tittar på em-finalen i fotboll. Men vi spelar imorgonkväll va?
Om ni stöter på problem så kontakta mig i sista hand.

Lindbergh

Oja, det hoppas jag att vi gör! Är så spelsugen! Är framme vid 17 hoppas jag!

Ok, kan nog bara på eftermiddag/kväll under söndag...
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

Brain

Citat från: Lindbergh skrivet juni 28, 2012, 22.42
Helllo!

Har en eventuell möjlighet att spela på söndag som det ser ut just nu...skulle det fungera?

Draftar Magic från 11-22
Tomas Davidsson

Raslurbat

Glad sommar på er alla ASLare. i morgon drar jag till solen i Turkiet ;)

Vi ses i augusti
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

Ewers

BatC 502 Fjbat rapporterar att anfallet ner mot bron går enligt plan. Fienden har förlorat en av två Panters och trycks tillbaka mot broområdet. Då tyskarna verkar ha förstört bron (dog av vår egen bombardnent  ;)) har möjligheten att dra sig över ån gjorts mindre angenäm. Det har rapporterats om enstaka officerare som verkar flytt över ån.

Kärnan av broförsvaret verkar nu samlat i skogen söder om bron, där de är låsta mellan pågående artelleribeskjutning och våra avancerande trupper.

Läget är gott men avgörandets ögonblick närmar sig då striden omedelbart söder om bron strax går in i sitt crescendo.

/F 8)

Lindbergh

Hjälp vad spelsugen jag är  :o

När spela nästa gång?! Fredag kan jag och kan spela ap-länge  ;D

Kan teoretiskt i morgon måndag, annars är det kokt för mig tis-ons-tors...har en öppning på onsdag om ingen grupp kan spela i och för sig...
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

Ivar

jag kan på måndag och fredag, onsdag skulle jag också kunna om det inte blir expert.
Om ni stöter på problem så kontakta mig i sista hand.

Lindbergh

HJÄLP vad spelsugen jag är  :o vill storma tyska kulsprutenästen med höga knäuppdragningar och hurra-rop...

Onsdag/fredag???
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

Ivar

min onsdag försvann precis... Fredag kan jag!
Om ni stöter på problem så kontakta mig i sista hand.

Lindbergh

ok, då håller vi tummarna   :)
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

Brain

Kan fredag, förutsätter att Land kan men skall kolla.
Tomas Davidsson

Lindbergh

Super-najs, kan från typ 17:30 till 03:00  ;D då fredag är min sista arbetsdag innan semestern!! Tjoho!!

Köper med mig lite fika  :)
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

Ivar

ska bli fint att fira in semesterstarten med en ASL-kväll!!!
Gleder mig som norrmännen säger!
Om ni stöter på problem så kontakta mig i sista hand.