KGP La Grande

Startat av carlsson, december 08, 2010, 22.21

Föregående ämne - Nästa ämne

Ewers

Jag börjar jobba kl 14.00 på lördag så jag kan mellan 12-13.

/F

Ivar

12-13 ok för mig
Om ni stöter på problem så kontakta mig i sista hand.

Lindbergh

Ok, jag kommer ner vid 12-snåret så tar vi en genomgång! Vore gott och se om vi kunde komma igång igen!

Messar någon LRS?

Ha det gott!

L
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

Raslurbat

"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

Lindbergh

Super-dobro!

Ha det gott!

L
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

Ivar

vi har pratat ihop oss o är redo för attack/idle på stumount.
brain/stefan När har ni tid att träffas?
tisdag?
Om ni stöter på problem så kontakta mig i sista hand.

Brain

Skall kontakta Stefan i morgon så jag kan få reda på vilken vecka han har
Tomas Davidsson

Lindbergh

Hej på er!

Jag har nu uppgraderat krigsspelsrummet nu och satt in:

3 bokhyllor (80 cm x 202cm + överhylla) i ek
1 bokhylla (40 cm x 202 cm + överhylla) i ek

En av hyllorna har luckor halvvägs och en av dem har bokhyllebelysning.

Den gamla hyllan på vänstersidan har jag plockat bort och ersatt med det lilla grönmålade avlastningsbordet (150 cm långt) provisoriskt.

Jag har inte fäst hyllorna i väggen så vi kan möblera om lite om det behövs, men jag kommer att skänka två hyllor som vi kan märka upp och få än mer ordning. Dessa kan då ersätta det lilla gröna avlastningsbordet så att man kan förvara lite extra jox. Dessutom kommer det två bokhyllebelysningar till mest för skojs skull :) Ordnar det lagom till festung Budapest ;)

Det kommer se riktigt snyggt ut och dessutom vara praktiskt vad gäller förvarings- och avlastningsmöjligheter!

Ha det gott!

L

”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

Brain

Snackade med Land. På tisdag skall vi köpa och sedan är vi redo för attack/idle.
Tomas Davidsson

carlsson

Citat från: Lindbergh skrivet april 15, 2012, 18.18
Hej på er!

Jag har nu uppgraderat krigsspelsrummet nu och satt in:

3 bokhyllor (80 cm x 202cm + överhylla) i ek
1 bokhylla (40 cm x 202 cm + överhylla) i ek

En av hyllorna har luckor halvvägs och en av dem har bokhyllebelysning.

Den gamla hyllan på vänstersidan har jag plockat bort och ersatt med det lilla grönmålade avlastningsbordet (150 cm långt) provisoriskt.

Jag har inte fäst hyllorna i väggen så vi kan möblera om lite om det behövs, men jag kommer att skänka två hyllor som vi kan märka upp och få än mer ordning. Dessa kan då ersätta det lilla gröna avlastningsbordet så att man kan förvara lite extra jox. Dessutom kommer det två bokhyllebelysningar till mest för skojs skull :) Ordnar det lagom till festung Budapest ;)

Det kommer se riktigt snyggt ut och dessutom vara praktiskt vad gäller förvarings- och avlastningsmöjligheter!

Ha det gott!

L

*Applåder!*  :D

Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

Lindbergh

Hellooo!

Dyker upp på tisdag kväll för att reka läget och om ni är klara kan vi ta attack/idle vid tillfälle? Hoppas vara på plats runt 18.30, ivar är nog där före mig?

Vore bra att prata speldagar och hur det ser ut för er del. Jag önskar nog byta tror jag!? Sedan att vi kanske kunde ta någon extra söndag för att få spela i lugn o ro?

Ha det gott!

L
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

Lindbergh

Attack/Idle klar på Stoumont, hur ser det ut för er andra?
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

Ewers


Gobbos Spider

Klart i La Gleize
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

Ewers

Attack hos oss av amerikanen. Hur ser det ut hos er?