Nordholmiasagan - MUA

Startat av knallpucko, september 01, 2010, 12.55

Föregående ämne - Nästa ämne

snoffaz


Ewers


Niklas


nemesiswar


knallpucko

Strålande, nu börjar vi köra check-ins helt på egen hand! För att förtydliga så ska vi vara på Fabriksgatan 11, eftersom herrarna önskade konferenslokal nästan mangrant...
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

Niklas

Man gör vad man kan för att få fram en spelning. :-)

Fabriksgatan funkar bra. Annars funkar det hur bra som helst på Alideberg också.  ;)

snoffaz

Jag får stå över imorgon, då vi fick hämta hem en unge som spyr som en gris idag, så jag vill inte dela med mig av dessa baskilusker...

knallpucko

Ajdå, inte roligt. Kissekatten?
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

Niklas

Jag messade honom och bad honom skriva här men inget svar än. För min del räcker det att veta när jag kommer hem från Götet imorgon

Ewers

Jag kommer imorgon. Frågan är bara var vi spelar. Skriv här så kollar jag upp det imorgon under dagen.

Kram F 8)

knallpucko

Då så, mina herrar, då är förhandlingarna klara: vi träffas idag kl 17.15 på Fabriksgatan 11, våning 6c. För er som inte hittar så har jag satt ihop en förklaring nedan:

https://www.dropbox.com/s/coffjs98hu25pn0/F%C3%B6rklaring.png

Det går också att titta på följande Eniro-karta (observera dock att ingången är där Fabriksgatan 13 ligger på kartan):

http://kartor.eniro.se/m/nXP32

Om det går åt pipsvängen så finns jag på 033-7850059 hela dagen. Vi ses ikväll!
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

Niklas

Ska bli kul att lira igen. Operation övertalning fortsätter...

nemesiswar

Kommer bli lite sen, senast 18.00.

knallpucko

Alright, slå en signal till 033-785 00 59 om du kommer efter 18, för då låses dörren där nere.
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

nemesiswar

Mutant 22/10

Jag är Älgen Hjarte Vennfjäll som är skräddare
Träffar Jånny och Julius och följer med dem från kåkstaden där jag sitter och syr in mot innnerstaden, Jånny har mens.
Julius springer iväg och jagar en snubbe med gul och röd mantel.
Jag och Jånny väntar vid porten jag inte vill gå tillbaka igenom när vi träffar en gatsopare som heter Agge som sopar spikrakt.
Tillbaka i Hålgers lägenhet berättar Julius att vi är automater och anklagar mig för ett mord och sedan hugger mig i armen. Jag övermannar dem och flyr.
Jag tar mig tillbaka till lägenheten för att hämta mina kvarglömda prylar och blir övermannad av de andra i gänget.
Julius övertalat mig jag är en robot och att vi har ett mission tillsammans.
Vi tar vakt övernatten.