Whfrp - Paths of the Damned

Startat av deadbolt, mars 30, 2008, 09.57

Föregående ämne - Nästa ämne

deadbolt

Ser ut som vi får skjuta på stormningen av Werder Keep en vecka eller två, återkommer snart med datum.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

brucelennart

Det var tråkigt att höra, Otto har laddat i busken många dagar men han får ladda lite till.

Robin

Citat från: "nero"Det var tråkigt att höra, Otto har laddat i busken många dagar men han får ladda lite till.

Otto får slå tjejer på marsspelen istället.
Jag vann combat med 13.

deadbolt

Vad tror ni om spel nu på söndag den 23/5?
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Manfred Fisk

Tyvärr är jag redan uppbokad för att spela Twillight 2000 då. Detsamma gäller nog Stefan.
Whoever fights monsters should see to it that in the process he doesn\'t become a monster.  

Frederick Nietsche

deadbolt

oki, då ska jag kolla i kalendern efter ett annat datum.

Raslurbat

Jag å renis kanske kan...iaf jag den 23:e
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

KOBOLDKUNGEN

Ska funka, tänkte ändå ta en sväng till Borås i helgen.
www.jisit.se

deadbolt

ok, Renis och Larsa är kvar i Altdorf, och kan lira.

Robin, Nero, Flyckt, Stefan och Larssons karaktärer ligger och spanar ut över ett nerbränt  Werder, besatt av Von Wilks trupper. Vi skjuter på det tills så många som möjligt kan vara med.

KOBOLDKUNGEN

Hmm... betyder det att jag och Larsa ska köra på söndag eller ingen?
www.jisit.se

brucelennart

Jag kan, fast det är la skit samma om vi skjuter på vår spelgruppsspelning. Good luck in Altdorf!

deadbolt

söndag 30/5 13.00 dvs. nästa söndag, vad tror ni om det?

KOBOLDKUNGEN

Kan icke!

Inget lir för mig å Larsa idag alltså?
www.jisit.se

Raslurbat

Jag kan 30:e men spelar ju mindre roll när inte Renis kan
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

Gobbos Spider

I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell