WHFB - Liga

Startat av Robin, november 06, 2007, 14.43

Föregående ämne - Nästa ämne

Patrik

5+ ward saves är rätt bra att ha.

Tänkte bara alla skulle få ta del av denna lilla bit mycket värdeful information.

Får bara hoppas att det funkar lika bra imorrn mot Ostmästarn  :roll:
Blood for the blood god.

Henk

Tjo!

Bra wfb söndag igår! 3 duster som spelades i lokalen samtidigt. Så de var fullt ös med bra/kassa tärningsslag. Kul som fan va de!

/Henk
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!

Robin

Jag tror jag hade tur snär du bara fick 1 Vanhels danse med :).

Jag sa ju att du skulle ha "få alla spells" istället för hatred...
Jag vann combat med 13.

krexx

Jaha... seg som jag är har jag inte kommit iväg o spelat en enda match än... o denna o nästa vecka är fullsketna. Hur ser chanserna ut för att spela en omgång på någon veckodag om 2 veckor.... suger som fan i tarmen!
/Kill Kill my slaves

Ola

Speca upp några datum och tider du kan så är det säkert någon/några som nappar.

För övrigt vann Dyne LinCon, kanske tack vare hans "fulcomp". ;)
Nemo kom på X-plats, själv slutade jag nia efter 2 massakrer, 2 draw och 1 loss (5-15p), där bland annat farsan poffade mot 8 savageorcs som hade det hemliga vapnet "tuta-of-puff" som upgrade.  :evil:
Jag e inte bitter.

På fredag spelas det inofficiell LinCon final i WM hemma hos mig, hör av dig om du vill komma och kolla.
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

Henk

huh! mellan dig o Nemo??

Krexx. PM mig för ett datum och klockslag när du vill o kan. Du får även äran o välja vad du vill möta! Imperiet, Charge!!. Orker, hur orkar dom med,  eller vampyrer, We come in peace.

/henk

krexx

Låter finfint, återkommer med tider efter att ha stämmt av med min regering ;P
Är lite sugen på å se vampyrerna, hur dom nu kan vilja suga råtblod... man minns ju hur det gick i en vampyrs bekännelser....

jättem jorme

CitatKrexx. PM mig för ett datum och klockslag när du vill o kan

du kan göra det till mig me. så ska jag spela ödlor lr tomb kungar
/klas

Ola

Mellan mig och Nemo ja.
Hinner inte med fler slag i helgen, men kanske i nästa vecka.
mvh ola

jättem jorme

när får du dom nya demonerna ola?

Ola

Dom nya demonerna komer på lördag em.
Men jag spelar gärna ett slag till med dom gamla.
Lördag kl10. Vem vågar ta upp handsken?
mvh ola

dilba

Jag kan lira på lördag eller söndag.
Vanlig match eller liga spelar ingen roll.

Jag är kass på att kolla på forumet så ni kan ringa på 0709-371498.

Henk

Tjosan!
Oj vad smisk jag fick av en experimental skaven armè idag! 4st pest spells, och jag hade 2st dispel scrolls, vilket gick åt 1a rundan! Dynejävel började slaget med 4st lyckade pest spells! vilket 30% av min armè dukade under av, sen var det min tur. skjöt hyfsat ok o så, linade upp mig för charges osv, sen var det Dynes tur igen. WAM BAM THANK YOU MAM! mer pest o elände. ja va nere under 50% av min armè, innan ja ens hann säga CHARGE! Totalägd!

Fan vad experimental armeèr suger, även om de e ok på konvent. Regelboken o regelrätta armeèr FTW!

Iförsig kan man säga att Dyne inte visste vilken ostig armè han hade. Men jag gav upp, utan av skuggan av en chans att vinna dusten innan jag påbörjade min turn2. MEAT FOR THE GRINDER e inte mitt koncept. lite surmulen nu av "Steve, vadå ostig armè?!" koncept armè. Jorrå den äger mot T3 gubbar i stora feta block me rank&file.

Ville bara vädra mina åsikter  i ligan. Ursäkta alla kapitaler o o utropstecken.

Mvh
Henk

fia

hejsan svejsan.. jag vill spelar gärna någon gång i kommande veckan mot någon som jag inte spelat mot än.. kan lite när som
ny i stan

dilba

Jag kan spela på Söndag om en vecka kan du då Fia ?