Mutant - Undergångens arvtagare

Startat av Apanpapan, maj 27, 2007, 14.48

Föregående ämne - Nästa ämne

maxi

hmm såg just att den 26 kan jag icke. den 27 kan jag nog inte heller men är inte säker. 20de kan jag men då kan ju inte Magnus och jag vill spela med Magnus. Magnus är......fiiin kisse...snäll kisse....snabb kisse.

Nåja jag vill spela med han och eftersom han inte kan den 20 så lutar det att det blir den 25 men som sagt jjag ska kolla nu idag tisdag om jag kan den 27 eller ej.


Varför sitter limpad hukad och hoppar upp och ner??
För han har ej öra ej öra!
(och ingen svans heller för den delen).

piis

Getsen

umm, magnus spelar väl ändå en  hund?
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Apanpapan

Uuh... Precis. Limpan har lite svårt då han är ett mongo.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Apanpapan

Nisse: Ingen plats i kampanjen.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Apanpapan

Nu har inte Maxi sagt något mer så det blir spelning den helgen. Fredag eller söndag. Vad föredrar spelarna? Vissa mörka krafter anser att spelning båda dagarna skulle kunna fungera.

Åsikter?
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Getsen

tekniskt sett så funkar nog båda dagarna för mig. vet inte vilka tider dock, ingen koll på hur mitt schema är för fredagen. spelar helst en kortare (4-6h) spelning på söndagen.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Spiff Rymdspionen

"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Apanpapan

Om inte någon annan opponerar sig så försöker vi spela båda dagarna då. Lite "oldschool" att spela två gånger på en helg. Då blir det fredag och söndag. Har inte hört något från "Limpan" och jag ska snacka med Måns. Vet någon om vad Moa tycker? Hon har uppenbarligen fumlat ett teknologislag och sedan misslyckats kapitalt med en reparera så hennes möjligheter att röra sig i "intternätet" är kraftigt begränsade.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Apanpapan

Alla kan båda dagarna förutom Maxi som bara kan på söndag. Vad tycker ni andra coola killar/tjejer?
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

maxi

Då alla muterade djur ser likadana ut för limpan så föredrar han att se dom som kissemissar. Ungefär som ni nordeuropeér ser ut för mig grisfärgade gummibjörnar hela bunten (någon kan vara längre eller tjockare än den andre).



Jo Söndag kan jag spela som pasi vet.
Fredag ska jag ut med bossarna och lördag har KUNGEN kalas.

Getsen

Va? är kungen redan ett år.. fasen, får ge honom nåt nice. ska han ha fest? får vi komma? :D
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Apanpapan

Spelning både fredag och söndag.

Fredag 25/1 18.00
Söndag 27/1 13.00

Är det uppfattat?
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Dina

Vah? Jag fattar inte, trots Moas höga panna.
So long, suckers!

GrandPA

Jaha den chokladfärgade mannen kan inte på fredag. Själv måste jag meddela att jag kommer sent på söndag (typ 17). Men eftersom alla andra verkar kunna från start då så spelar väl det ingen roll?
All for one and more for me

Apanpapan

Uppdatering: Den chokladfärgade mannen kan inte på fredag och Ros har någon fest som han ska gå på och kommer bara bevista delar av spelningen. På söndag kommer P-A 17.00. Men vi kör som vi hade tänkt ändå. Vi kör så det ryker. När folk är borta så blir det mer fiender och ära till er andra.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)