Mutant - Undergångens arvtagare

Startat av Apanpapan, maj 27, 2007, 14.48

Föregående ämne - Nästa ämne

Apanpapan

Limpan kan bara vara med till fem.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Apanpapan

Handouten om Pirit kommer i veckan. Allt behöver inte läsas men det är bra om man ögnar igenom det man själv tycker är intressant.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

maxi

Lördag funkar för mig en stund.
Som sagt som det är skrivet så  ska finnen supa och jag ska titta på så att han inte gör någe dumt. Kan vara med och lira till en ca 18 tiden eller 19 skulle jag tro.

:twisted:
IMM klassade varelser är det ända som kommer att finnas kvar efter syndafloden. Ni som sköljts bort kommer att få era domar efter era synder och mutationer.
:twisted:

Förövrigt tycker jag att alla borde skaffa sig Company of Heroes, The Orange Box och Pirates Of The Burning Sea. Ros kan ju ta och skaffa sig en vettig dator först

Getsen

Citat från: "maxi"Förövrigt tycker jag att alla borde skaffa sig Company of Heroes, The Orange Box och Pirates Of The Burning Sea. Ros kan ju ta och skaffa sig en vettig dator först

Allt jag hör är "blah blah blah blah" ;-)
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Spiff Rymdspionen

I tron om att vi bara skulle lira till 17:00 på lördag så har jag bokat upp kvällen. Kan bara vara med till 19:00 självt.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Apanpapan

Döh.

Fan ska jag säga.

Vi andra kör väl på till tolv - ett.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

GrandPA

så vi blir bara tre spelare efter 19 är det rätt uppfattat? Tråkigt men det får väl gå ändå.
All for one and more for me

Apanpapan

De klart skarpaste knivarna är ju kvar i lådan :wink:

Förhoppningsvis är de andra "raderade"...
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

GrandPA

Jo det är ju inte lätt att alltid vara bäst men någon måste ju vara det och i det här fallet är det Styrbjörn.
All for one and more for me

Apanpapan

28/10 preliminärt. Söndag är dagen.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

GrandPA

Ännu en gång har herr Dagg lett sina trogna följeslagare med stor framgång.  8)
All for one and more for me

Apanpapan

28/10

Kan folk?

9/11
10/11
17/11
18/11
24/11
25/11
1/12
2/12

You know the drill.

chopchop.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Apanpapan

28/10 verkar ju inte funka alls märkte jag precis. Det är ju Dungeons and Dragons för Dina och mig. Bajs.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Nilsson

Citat från: "maxi"
Förövrigt tycker jag att alla borde skaffa sig Company of Heroes, The Orange Box och Pirates Of The Burning Sea. Ros kan ju ta och skaffa sig en vettig dator först

Inte för att jag spelar Mutant i eran grupp, men tänkte bara säga att jag håller med till 110% om att alla borde ha dom spelen...(som spelar data spel då förstås :wink: )

Skulle förresten gjärna vara med i Mutant, har spelat det typ 2-3gånger och har många böcker. Men ni kanske e fullt eller har åldersgräns... :wink:

Apanpapan

Tack för visat intresse men vi har fullt i gruppen och det finns redan några intresserade.

För det fantastiska gensvaret av spelgruppen så säger jag lördagen 17/11. Om inte folk vill spela någon vardagsspelning.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)