D&D Carl's campaign of pro-ness +5

Startat av Martoow, maj 01, 2007, 20.33

Föregående ämne - Nästa ämne

FiBe

När blir nästa tillfälle? Om det blir imorn skulle jag behöva veta det idag. Hur ser det ut resten av veckan? Är det någon som inte kan spela någon av dagarna, eller kan alla spela alla dagar?

Carl

Som det ser ut nu kan jag alla dagarna nästa vecka

Carl

Nyårsafton och dagen eller vad det heter, sista och första på året alltså, är kanske iofs lite tveksamma, får se hur det blir med dom, men de andra är helt lugna iaf...

Dennis

Kan resten av veckan med, men behöver gärna lite förvarning innan vi spelar, då jag är i sandared (iaf idag)

TheRevenger

nån dag ska nog gå för mig iaf, dock är det lite körigt att ta sig in och hem, vill veta hur tiderna ser ut för fibe och så.
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Shump

Fibe kan från 13:00 till typ 9 på kvällen. Vilken dag passar bäst för dig då erik? Det blir knappast något spel på fredag(nyårsafton ngn inte visste det) så det får väl bli imorn eller övermorgon.

TheRevenger

det som funkar bäst för mig är i övermorgon, har överlagt saken med resten av huset och det verkar vara lättast för mig att komma ut då syrran får ta hunden den dan.
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Shump

Ok! låter nice! Nu på torsdag är det alltså GAME!!!!!!!! ((: när ocH vAr?

Carl

Blö blö. Alla verkar kunna på torsdag. Om vi inte hittar nåt annat så kan vi vara hos mig då. Vi kör väl från typ två till nån gång typ.

FiBe

Det blir alltså spel idag kl 14.00 hos carl om nån inte redan visste det :) Eftersom jag är ledig imorn spelar det för mig inte nån roll hur länge vi spelar idag, men för att det ska passa med bussar gissar jag att det blir ungefär som vanligt.

Martoow

Hmm, det visar sig att jag har prov imorgon. Jag skulle vilja läsa igenom allt innan jag går och lägger mig bara, så det skulle vara nice om vi slutade ungefär vanlig tid. :)
No expansion without equilibrium
No conquest without control
Pursue success in serenity
and service to the Tau\'va

Shump

När är det game nästa gång? Det är väl 13 dag jul nu på torsdag? Vore kanske nice å spela då iom att fibe är ledig? Vilka kan?

Carl

Jag och fibe och julle och martin kan spela på torsdag. Kan ni?

TheRevenger

Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Dennis

Jag kan, vilken tid kör vi på och vart?