nån från Marks Kommun

Startat av jättem jorme, oktober 12, 2006, 11.47

Föregående ämne - Nästa ämne

jättem jorme

hej'! jag  undrar om det är nån som bor i Mark (i kinna lr skene lr nån stans runt där) som vill ta o spela warhammer :D .  svara gärna och ta å kontakta mig 8)                                        
                              det verkar finnas lite få spelare här omkring  :wink:

cracked_open

Jo jag är ifrån Berghem men är snart en kinna bo men tyvärr är det 40k jag lirar  :wink:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

jättem jorme

attans också! :(   synd..      men om du vet någon annan annars som lirar warhammer fantasy här i trakterna var snäll o be han svara 8)

cracked_open

Du har ju en klubb/förening i kinna M-wolf ;) kolla in Gamesday
Lt Pain och snacka med honom så kanske du kan lira med dem  :wink: Annars är du ju välkommen att spela med oss i Borås också  :D
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

soulreaper

Då du bor i kinnahult, råkar ju jag veta att det går alldeles utmärkt med förbindelser till borås...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

jättem jorme

men  jAg skulle  gärna kolla in den klubb/föreningen  M-wolf  i kinna .     Men jag skulle ha lite mer info om var den ligger o sånt.
           Men annars addar jag Lt Pain o snackar med han  lite om han vill lira.  


annars Tack så mycket , uppskattas  :D

lt pain

våran lokal finns på lyddevägen 30 i kinna och är ni intresserade så hör av er  :shock:


och alla är välkomna och spela hos oss på M-WOLF

MVH Patrik (Lt Pain)  



WAAAAAAAAGH  :twisted:

Andreas Graae

Tjenare ny på forumet här  :D  låter bra med detta M-Wolf bara undra lite spelar ni bara Fantasy eller ...  o vilka dagar kan man komma o hällsa på  :lol:

lt pain

Vi skall spela nu på söndag vid 13 tiden

Vid frågor eller vägbeskrivning ring 0702 777 161

Mvh
Patrik

jättem jorme

jag kommer nog o tittar förbi lite snabbt på söndag.  och ser var det ligger o kollar lokalen o sånt . 8)                 ses!

lt pain

Idag vid 18 tiden är vi på M-WOLF

Vi spelar WFB och 40k på M-WOLF (det var någon som frågade)

Mvh Patrik


Marks
-
Warhammer
Och
Lan
Federation

jättem jorme

ok men jag måste fixa min arme lite bara. men jag ringer nån gång, osså kan vi la ta o spela nån gång i helgen på söndag typ. har lite problem att ta o spela nu på vardagen  :wink:  prov o läxor o skit du vet.     Men "AG GRAAE"  har nog också lust att spela mot dig så han kasnke ringer o frågar om att spela också.    Men vi får la se jag ringer i helgen.  /klas

Andreas Graae

Precis  :D jag ringer någon gång i veckan detvore kul o spela .. o söndag vore väldigt bra eller fredag kanske?

Sparvel

Jag har inget i den här tråden o göra men är juh en lurker av den högre klassen.. och jag råkade lägga märke till din signatur ^^

Foppa är ett svin som ska lära sig vad som betyder nåt i livet o stanna o spela i Modo..

så nu fick jag det sagt så nu ska jag fortsätta lurka. Så kan ni fortsättar prata spel :wink:

(Ps: Ja jag är en sån där norrlänning )
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

lt pain

Kan nog spela hela helgen så hör av er

Mvh Mj Pain


ps Till den trevliga norrläningen vad är modo?  :pottytrain5:

ds