Armagedon.se

Spel! => Warhammer Tabletop => Ämnet startat av: jättem jorme skrivet augusti 25, 2011, 18.38

Titel: SM i Warhammer 24-25
Skrivet av: jättem jorme skrivet augusti 25, 2011, 18.38
Hej!

Jag tycker vi åker på sjukt lite turneringar. Och nu är det SM (vilket inte betyder någonting, egentligen), så jag undrar:

Vilka ska med?



http://swfbr.ipbhost.com/index.php?showforum=42