Bara texten
|
Text och bilder
Armagedon.se
Spel! => Warhammer Tabletop => Ämnet startat av: jättem jorme skrivet augusti 25, 2011, 18.38
Titel:
SM i Warhammer 24-25
Skrivet av:
jättem jorme
skrivet
augusti 25, 2011, 18.38
Hej!
Jag tycker vi åker på sjukt lite turneringar. Och nu är det SM (vilket inte betyder någonting, egentligen), så jag undrar:
Vilka ska med?
http://swfbr.ipbhost.com/index.php?showforum=42
Bara texten
|
Text och bilder