Styrelse 2008:Ordförande: Greger Lundstedt
Vice Ordförande: Stefan 'Fluff' Nilsson
Sekreterare: Anders Bergström
Kassör: Fredrik Nättorp
Vice Kassör: Stefan 'Spider' Nilsson
Ledamot: Anders Bersten
Ledamot: Marie Näsström
Suppleant: Robin Fredman
Suppleant: Fredrik Ros
Sektionschefer
Rollspel: Carl Tatti
Film: Carl Tatti
Konvent: Anders Bergström
Figurspel: Robin Fredman
Kortspel: Marcus Johansson
Diorama: Anders Ivarsson
Dator: Per Odlund
Musikspel: Marie Näsström
Fristad: Anders Bersten
Bordshockey: Stefan 'Fluff' Nilsson
Brädspel: Brain
[/list]
Årliga evenemang
Februari Årsmöte
Augusti Koboldernas Dag
September Warhammer Fantasy Klubbmästerskap
November Borås Spelkonvent
December Warhammer 40K Klubbmästerskap
Dessutom löpande Warhammer Games Days (6 per år)
Veckoevenemang
Måndagar Innebandy eller fotboll beroende på årstid
Tisdagar Bräd- och konfliktspelskväll
Onsdagar Games Workshopkväll
Onsdagar Innebandy eller fotboll beroende på årstid
Torsdagar Brädspelskväll
Lördagar Spelkväll i lokalen
Styrelsen sammanträder en gång i månaden. Medlemsmöte hålls minst två gånger om året.
Gôrbra sammanställning Cliffen :D
Men varför döpt till temp info, du ska la inte ta bort det hela va :(
Sen borde det nog klargöras att sommar-WHFB-turneringen är KM och december delen ligger i januari och är egon cup, samt att det finns ett 40k-KM i december :idea:
Citat från: "Martin Larsson"Gôrbra sammanställning Cliffen :D
Men varför döpt till temp info, du ska la inte ta bort det hela va :(
Sen borde det nog klargöras att sommar-WHFB-turneringen är KM och december delen ligger i januari och är egon cup, samt att det finns ett 40k-KM i december :idea:
Tja, jag ville inte specificera exakt och med Warhammer menar jag både och. Egon lägger jag mig inte i då den inte är ett strikt Armagedon-arr.
Tempinfo betyder att jag kluttrat ner det för det ska finnas på hemsidan snart. Om jag låter det stå här så blir det i någon bättre form.
En viss del av infon kan gott läggas på geddons hemsida och inte enbart på forumet..annars var det bra :)
Citat från: "Clifford"Tempinfo betyder att jag kluttrat ner det för det ska finnas på hemsidan snart. Om jag låter det stå här så blir det i någon bättre form.
Citat från: "Judas"En viss del av infon kan gott läggas på geddons hemsida och inte enbart på forumet..annars var det bra :)
Läs ovanstående i följd så ser du vad planen är :)
Jag är säkert ute och cyklar, men borde inte Dina stå med i form av konvents-über-füherer ??
veckoevenemangen är ju löjligt imponerande, vi är en seriös förening :shock:
Skulle gärna se att NÅGON i styrelsen satta samman en aktuell lista enligt ovanstående mall! :!:
*edit* skit samma jag uppdaterade...
Ny lista ordnad för nya styrelsen 2006. Påpeka om jag missat något.
:shock: Är jag brädspelssektionsansvarig? (fint långt ord) Så vitt jag vet är jag inte det. Tror att det är Dale, men är inte helt säker.
Ny lista, uppdaterad för 2007. PM:a mig om det är nåt fel.
Jag har låst upp den här tråden tillfälligt, så att någon med koll (läs: styrelsemedlem) kan uppdatera infon.
Posta gärna en ny aktuell version för 2008.
info för 2008 enligt nedan
Ordförande: Greger Lundstedt
Vice Ordförande: Stefan 'Fluff' Nilsson
Sekreterare: Anders Bergström
Kassör: Fredrik Nättorp
Vice Kassör: Stefan 'Spider' Nilsson
Ledamot: Anders Bersten
Ledamot: Marie Näsström
Suppleant: Robin Fredman
Suppleant: Fredrik Ros
Sektionschefer
Rollspel: Carl Tatti
Film: Carl Tatti
Konvent: Anders Bergström
Figurspel: Robin Fredman
Kortspel: Marcus Johansson
Diorama: Anders Ivarsson
Dator: Per Odlund
Musikspel: Marie Näsström
Fristad: Anders Bersten
Bordshockey: Stefan 'Fluff' Nilsson
Brädspel: Brain
Idrott:
tror inte vi ordnat någon idrott. övrigt ska stämma.
Jag är brädspelsansvarig!
Uppdaterad till 2008 och låst igen. Låses upp om ett år gissningsvis:)