Armagedon.se

Geddonsnack => Habla MP-5 => Ämnet startat av: roligt skrivet februari 17, 2010, 21.22

Titel: Någon på Gedon nu på lördag?
Skrivet av: roligt skrivet februari 17, 2010, 21.22
är det någon/några med nyckel inne på Gedon nu på Lördag (20/2)? Och då vilken tid?
Titel: Någon på Gedon nu på lördag?
Skrivet av: Gobbos Spider skrivet februari 19, 2010, 17.05
Jag skall dit en sväng vid 1200 och senare vid 1800. Passar dessa tider?
Titel: Någon på Gedon nu på lördag?
Skrivet av: roligt skrivet februari 20, 2010, 00.58
nje, man tack ändå...

hadde tänkt ifall vi skulle köra rollspel i min grupp men då får vi köra hoss mig istället.

Så oroa dig inte för att vi ska behöva komma in.
Titel: Någon på Gedon nu på lördag?
Skrivet av: Ewers skrivet februari 20, 2010, 13.05
Jag tycker att du som spelledare skall ansöka om nyckel hos den kommande styrelsen. Det är ju årsmöte i morgon så det kan ju gå hyfsat fort.

/F 8)
Titel: Någon på Gedon nu på lördag?
Skrivet av: Stefan skrivet februari 20, 2010, 13.26
Om det är årsmöte imorgon, kommer det även finnas medlemskort att köpa inom en snar framtid isf?  :)
Titel: Någon på Gedon nu på lördag?
Skrivet av: Ewers skrivet februari 20, 2010, 23.03
De nya medlemskorten ligger i brevlådan vid styrelserummet (den på utsidan).

/F
Titel: Någon på Gedon nu på lördag?
Skrivet av: Stefan skrivet februari 20, 2010, 23.51
Då försöker så fort jag tar mig fram genom väggen av snö utanför huset ner till lokalen och köper mig ett isf :D

Behöver jag ta kontakt med någon speciell eller kan jag köpa av vem som helst?  :)
Titel: Någon på Gedon nu på lördag?
Skrivet av: roligt skrivet februari 21, 2010, 01.59
känner mig lite smått trög men hur går ansökan till??? Mail? Posta på en forum topic? Dyka upp på ett möte?

Om det är det sistnämnda så kan jag inte nu idag.
Titel: Någon på Gedon nu på lördag?
Skrivet av: Spiff Rymdspionen skrivet februari 21, 2010, 04.15
Från och med i dag kommer det att sitta en ny styrelse, så jag kan inte säga hur de kommer att vilja sköta det. Men det traditionella sättet är att du lämnar in en förfrågan till styrelsen inför ett möte, antingen genom att lämna en skriftlig ansökan i brevlådan utanför styrelserummet, eller helt enkelt genom att ge den till en styrelsemedlem. De kommer att fatta beslut under mötet, och så länge du skött dig väl på föreningen och befinner dig i lokalen relativt ofta eller osedvanligt sent (så som att vara den sista på plats), så brukar det beviljas.

Nyckelfrågor behandlas dock inte av årsmötet, så det är ingen ide att skynda med det i dag.
Titel: Någon på Gedon nu på lördag?
Skrivet av: roligt skrivet februari 21, 2010, 08.29
toppen. Då får jag väll försöka