är det någon/några med nyckel inne på Gedon nu på Lördag (20/2)? Och då vilken tid?
Jag skall dit en sväng vid 1200 och senare vid 1800. Passar dessa tider?
nje, man tack ändå...
hadde tänkt ifall vi skulle köra rollspel i min grupp men då får vi köra hoss mig istället.
Så oroa dig inte för att vi ska behöva komma in.
Jag tycker att du som spelledare skall ansöka om nyckel hos den kommande styrelsen. Det är ju årsmöte i morgon så det kan ju gå hyfsat fort.
/F 8)
Om det är årsmöte imorgon, kommer det även finnas medlemskort att köpa inom en snar framtid isf? :)
De nya medlemskorten ligger i brevlådan vid styrelserummet (den på utsidan).
/F
Då försöker så fort jag tar mig fram genom väggen av snö utanför huset ner till lokalen och köper mig ett isf :D
Behöver jag ta kontakt med någon speciell eller kan jag köpa av vem som helst? :)
känner mig lite smått trög men hur går ansökan till??? Mail? Posta på en forum topic? Dyka upp på ett möte?
Om det är det sistnämnda så kan jag inte nu idag.
Från och med i dag kommer det att sitta en ny styrelse, så jag kan inte säga hur de kommer att vilja sköta det. Men det traditionella sättet är att du lämnar in en förfrågan till styrelsen inför ett möte, antingen genom att lämna en skriftlig ansökan i brevlådan utanför styrelserummet, eller helt enkelt genom att ge den till en styrelsemedlem. De kommer att fatta beslut under mötet, och så länge du skött dig väl på föreningen och befinner dig i lokalen relativt ofta eller osedvanligt sent (så som att vara den sista på plats), så brukar det beviljas.
Nyckelfrågor behandlas dock inte av årsmötet, så det är ingen ide att skynda med det i dag.
toppen. Då får jag väll försöka