Efter 20 års samlande på tärningar och att jag faktiskt hade kvar mina första.... Så tappade jag dem i torsdags troligen på bussen till Gedon...
man mår inte bra efter något sådant här asså...
Det suger fan stenhårt :x
Är alltid skittråkigt att söla bort sina tärningar, det uppstår ju liksom en orgie problem som man måste lösa. Vilka som ska få det "nya förtroendet" och så vidare. Det är en sak att medvetet kasta/förstöra olydiga tärningar, en helt annan att faktiskt tappa bort dem #-o
Nån som har några tips var man kan beställa nya? SF i GBG har väl men hade velat ha sånna riktigt gammla farliga med kanter vassa som knivar, och ett gäng riktigt snygga.
http://www.diceshop.com.au/magento/index.php
http://www.chessex.com/
Ewers är grym han hittade mina tärningar woohoo!!!
Citat från: "nemesiswar"Ewers är grym han hittade !!!
Som att det där var någonting nytt?!?
Citat från: "soulreaper"Citat från: "nemesiswar"Ewers är grym han hittade !!!
Som att det där var någonting nytt?!?
Han brukar ju sprida sina i lokalen så han vet ju var han ska leta. ;-)
Citat från: "Nisse"Citat från: "soulreaper"Citat från: "nemesiswar"Ewers är grym han hittade !!!
Som att det där var någonting nytt?!?
Han brukar ju sprida sina i lokalen så han vet ju var han ska leta. ;-)
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :lol: