Armagedon.se

Spel! => Brädspel => Ämnet startat av: Jokkoman skrivet juli 12, 2009, 17.57

Titel: Starcraft på tisdag istället?
Skrivet av: Jokkoman skrivet juli 12, 2009, 17.57
Har funderingar på om det går att ha detta event på tisdag istället då en av mina kamrater kan vara med då. Prata med Anders nyss och han kunde då med. Tydligen så hade Lyden semester "vaccation" nu med så att det borde gå. Och Pieotorf kan väl typ jämt det vankas spel?

Anders skulle höra med Bjölle också, så isf så är vi 6 pers.
Titel: Starcraft på tisdag istället?
Skrivet av: biggabush skrivet juli 12, 2009, 19.21
Hej,

Starcraft inställt under veckodagar pga att Johan arbetar (det är han som kan spelet). Johan kommer sätta upp helgförlagt datum på denna tråd asap.

Men. Vi kör en brädspelsdag med andra spel istället imorgon tisdag från 13.00 hemma hos Anders (träffas på Geddon 12.30 för samåkning från Geddon -- Jocke har bil).

Hittills anmälda för brädspelande. 1 plats kvar:

1. Jocke
2. Anders
3. Jockes kompis
4. Björn
5.
Titel: Starcraft på tisdag istället?
Skrivet av: Jokkoman skrivet juli 13, 2009, 09.52
Jaha men då blire ju inget imorn heller då :(
Titel: Starcraft på tisdag istället?
Skrivet av: Niklas skrivet juli 14, 2009, 15.17
Men det går väl att lira annat på gedon ikväll? Någon som har något kul spel som måste spelas?