1861 - Railroads in Russia

Startat av Beast, maj 28, 2009, 18.03

Föregående ämne - Nästa ämne

Beast

Vill spela 1861!

Förslag på datum:
6 juni  (vi kan ha på matchen i bakgrunden)

eller

13 juni


Någon mer intressent?
War is justice,
death to all kinds of humans

Brain

Citat från: "Beast"
6 juni  (vi kan ha på matchen i bakgrunden)

Ingen TV-mottagning på Geddon så det får bli radio i sådana fall

Citat från: "Beast"13 juni

Är det WFB i Blå Rummet och i "Stora Rummet"
Får konkurrera med eventuella rollspelsgrupper om Röda eller Bruna i sådana fall.

Kan eventuellt den 13
Tomas Davidsson

Usually_Insane

Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Beast

Det verkar ju vara bättre den 13e.
War is justice,
death to all kinds of humans

Beast

Hmm, eventuellt så kan det bli problem för UI.
Och jag håller också på och ser om jag kan få ihop tre kompisar till att premiärspela mitt nya Britannia, och den 13e kan vara ett bra datum.

Så den 13e ser lite osäkert ut, och den 6e är jag uppbokad, så det kanske är bättre att ta det efter midsommar, eller en torsdag.
War is justice,
death to all kinds of humans

KOBOLDKUNGEN

Jag bangar aldrig en Britannia om du behöver spelare, men den 13:e kan jag inte.

Nya Britannia känns bäst balanserat på 5 spelare utefter de omgångarna vi lirat. Har för mig att det är någon färg som nästan alltid vinner på 4 spelare, men har glömt vilken. Pierre eller någon kanske minns?
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


soulreaper

Citat från: "KOBOLDKUNGEN"Jag bangar aldrig en Britannia om du behöver spelare, men den 13:e kan jag inte.

Nya Britannia känns bäst balanserat på 5 spelare utefter de omgångarna vi lirat. Har för mig att det är någon färg som nästan alltid vinner på 4 spelare, men har glömt vilken. Pierre eller någon kanske minns?

Röd eller blå kommer inte ihåg riktigt men gul och grön brukar aldrig gå jättebra. Romarna plockar mycket poäng i början åt gul och sedan är det kört.
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Usually_Insane

fick reda på att det var den 19:de min bror kom... så jagkan visst vara med den 13:de :) har inget emot Brittania.
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Beast

Fast nu är det nästan klart med att jag spelar Birtannia med ett kompisgäng. Skall bara få klartecken från den sista.

Den 13e verkade inte vara den bästa dan för tågspel ändå. Återkommer med annan dag. Skall se om Sven kan vara med också.
War is justice,
death to all kinds of humans