1861

Startat av Beast, juni 19, 2007, 17.18

Föregående ämne - Nästa ämne

Beast

Investerade lite semesterpengar i att köpa ett nytt tågspel: 1861 - The Railways of the Russian Empire.

Antal spelare 3-6.
Tid: 4-6 timmar (fast det är för vana spelare, första gången lär det väl ta ett par timmar till)

Jag har faktiskt spelat det en gång, fast då var det i en tidig testversion och jag förmodar att det är rätt stora skillnader och det var ett antal år sedan så jag kommer inte ihåg just något.

Nog borde vi väl kunna klämma in något parti under sommaren. Lördagar verkar vanskliga framöver, men fredagar eller lediga vardagar funkar för mig.

Förslag på dagar och intresseanmälningar i denna tråd!
War is justice,
death to all kinds of humans

Brain

Intresseanmälan! Kan dock inte säga något vettigt datum men tisdagar och torsdagar undanbedes
Tomas Davidsson

Beast

Den 2-15 juli har jag semester så då kan jag vilken dag som helst (utom lördagarna ...)
War is justice,
death to all kinds of humans

Beast

Nu finns det en tänkbar dag. Och trots att Brain avrådde från tisdagar så går tisdagen den 3e juni bra.

Nog borde det väl gå att få åtminstone en till!
War is justice,
death to all kinds of humans

Beast

Testet gav mersmak, och jag vet att det finns folk i Gbg som är sugna, så jag lägger upp en ny förfrågan om att spela 1861.

Jag förmodar att det är bäst att spela fredag eller lördag så följande datum är förslag:
Fredag 17 augusti
Lördag 18 augusti
Lördag 25 augusti

Tid? Fredag är väl bäst klockan 18.
Lördagar kan vi köra igång tidigare.
Öppen för förslag!
War is justice,
death to all kinds of humans