Tale of Armagedon gamers

Startat av Apanpapan, augusti 12, 2005, 19.15

Föregående ämne - Nästa ämne

Apanpapan

Nu har mer än halva månaden förflutit och jag har målat klart en hel beastman. Beastmannen helter Rollo Ralllymäsk och är en rätt så arg krabat med svärd och sköld.

Den som leder just nu är väl Henk aka. Hail Stigmar som har målat hela fyra (4) figurer. Det är lätt när man har Ogre kingdoms...

H. Pasi aka. Bloato Beefcake, herald of Papa Nurgle
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Brain

Kommer nog att få börja med en Special Slot tyvärr. Arnhem (samt en elak tandläkare) käkade upp lite väl mycket pengar...  :( Fördelen med det är att jag inte har råd att göra något annat än att måla :P
Tomas Davidsson

Hail Sigmar

Tja!

Då mina 4st mäktiga Ogräs väntar på att banka skiten ur allas figgs har jag planerat vad ja ska måla upp nästa månad.

1st ogre hjälte & 20 gnoblars, blir ca 200p. Så jag antar att jag inte kommer undan lika lätt i oktober, som jag gjorde den här månaden.
En utmaning som heter duga minsann.

Tills vidare!
Ha de gott
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Apanpapan

Någon mer som inte har bangat? Jag vet att Mighty PA har börjat måla på sina klena Empire figurer och så har Bosse Bulldog aka. Ivar börjat måla på sina dvärgar med vassa pinnar. Någon annan?
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Robin

Jag upptäckte att min dryadbox bara innehåll 12 dryader så att jag kan ju bara drömma om att måla 200p denna månaden ;). 16+champ hade ju varit ~200p

Får ta igen det sen =/.
Jag vann combat med 13.

Apanpapan

Jag känner ju på mig att de flesta inte har målat sina 200 poäng. Eller har jag fel? Jag har givetvis lyckats med att måla 200 poäng men jag kan tänka mig att ge en månad till när det gäller de första 200 poängen... Visst är jag snäll?!
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Gunilla Hellén

Thank you thank you. dom blev verkligen inte klara.....

Heavy

*skrattar*

Vi kan väl göra det som så att vi kör 400 pts till nästa ??
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Apanpapan

Med tanke på folks engagemangsnivå så är det ett mirakel om det är klart 200 poäng till slutet av denna månad. Men man får måla 400 om man vill. Henk leder fett med 200 klara poäng. Men han fuskar medelst drybrushing och ogres... ;)
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Hail Sigmar

Yo!

min veckorapport!

Den här månaden ska ja måla betydligt mer än förra månaden. 20st gnoblars o en ogre hero.

Än så länge har ja målat upp en hel Gnoblar, 2poäng kostar en sån, fast det gick snabbt och anser att det inte ska va ngra problem överhuvud taget me att måla upp ytterligare 200p till månadsskiftet.

Måla vidare glatt folk, så kanske vi kan köra en cool miniskirmish i slutet av månaden.

Tills vidare

Ha det gott!
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Brain

Då var man äntligen igång!

Efter att acetonat påbörjas grundningen inom kort....

Första enheten blir 3 Bloodcrushers.

Efter BSK skall även ett schyst block Bloodletters göras i ordning.
Tomas Davidsson