wfb turnering

Startat av mossberg, maj 07, 2009, 17.25

Föregående ämne - Nästa ämne

mossberg

ok vet inte exakt hur många som kommer än, men tänkte kolla när ni vill köra igång. vore ju bra om alla kunde va där typ 07.30 så kan man börja spela vid 8 tiden så man hinner med. Kom med förslag

dilba

07.30 är alldeles för tidigt. Tycker vi börjar tidigast nio men arrangörerna kan ju vara 08.00 o fixa med bord och terräng.

Patrik

Tycker vi börjar absolut senast 9.

Bara någon hjälper till att öppna så har jag inga problem med att komma tidigare och hjälpa till med borden etc.
Blood for the blood god.

mossberg

då börjar vi klockan 9 med spel. jag har inte heller nån nyckel så vore bra om nån kan va där vid 8 tiden då. ola? sen vet jag inte vilka som kommer än så vi kanske ska göra upp matcher på plats?

Ola

Är krasslig, vet inte om jag blir frisk till på lördag. Kan komma ner och öppna oberoende.

John, kom just på att Heavy inte kan så det finns säkert modeller till låns.

Mossberg, nån form av idé för spelschema är bra att ha. Åtminstone tider för matchstarter.
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

mossberg

det e ju bara onsdag. klart du ska va med.
match1: 09.00 - 12.00
match2: 13.00 - 16.00
match3: 17.00 - 20.00
Vad tror ni om det?

jättem jorme

ser bra ut..  men bara så alla vet så kommer det ju som vanligt att dra över .. inget schema  hålls till punkt o pricka någonsin  :D

mossberg

självklart inte. men man kan ju försöka rulla första tärningen kl. 09.00 iaf.

jättem jorme

japp viktigt att man bara börjar vid 9 eller före .. sen dras det ju på som det blir

jättem jorme

hallo hur gick det! jag skulle ju vunnit turnerningen om jag vart med sista matchen fast jag kände inte för det .


så hur gick det?  8)

dilba

Jag vann och patrik kom tvåa och även om du hade varit kvar hade du ingen chans att vinna.

jättem jorme

ne för jag möter inte en chaos arme på ett bord full av skog medans jag själv har 2*14 white lions

det är ju såååå svårt att vinna då  :P

mossberg

sluta snacka nu. min turnering-jag vann. Alla andra kom på andra plats säger vi så slipper ni bråka om det. Förutom Klas som svek alla så han kom sist... :twisted: