ny häromkring

Startat av ti, juni 23, 2008, 16.17

Föregående ämne - Nästa ämne

ti

hejsan boråsare.

jag har nyligen flyttat till länghem från vänersborg och jag söker nu warhammerspelare att möta och ha trevligt med :)

jag skall förövrigt till sydcon och spela 40k med mina tyranids hade varit mycket roligt att få testqa listan innan man kom ner till skåningarna.

själv spelar jag annars med tyranids, orks och imperial guard i 40k
i fantasy har jag OK och khemri. som är mycket dammiga...

tackar i förhand :)
"where do you need the elite?"

Brain

Välkommen!

Bästa tråden att hitta motståndare är här! Bara att slänga ut en tid så får du se ifall någon nappar.

40K ligger lite i träda men eventuellt så blir det en Combat Patrol (40K in 40 minutes) nu på fredag.
Tomas Davidsson

ti

är mycket intresserad av att komma på fredag och köra ett par combat patrols :)
"where do you need the elite?"

Greger

välkommen till föreningen! :)

Utruf

Välkommen!

Jag, en Dam jag känner och Brain ska köra Combat Patrol(Kanske lite högre än det, beror på om jag fått hem min Dreadnought från Ebay). Hoppas du inte stör dig på omålade modeller och kanske en Proxy eller två(Damen äger ingen Lord för HQ t.ex.)

Jag har bara lirat 3 gånger med Brain och Damen har inte spelat alls så vi är nybörjare.

Jag kör med Daemonhunters och Damen kör Necrons.

Sen om du vill köra 40k så är jag intresserad. dock så har jag inte mycket till armé än så det blir inga 1750 matcher på ett tag. Borde kunna köra 750 när jag får min Dreadnought.


Var förbannat roligt när jag slogs mot Brain sist, lyckades döda hans Chaos Lord i Terminator armour i melee med en Stormtrooper... Efter att ha försökt skjuta honom med precis allting i hela armén.  :twisted:
Thou shalt not refer to the Machine Spirit as "Cruise Control".

Lasguns don’t make cool disco lights for your party.

Ola

ti, lägg in en förfrågan i tråden som Brain föreslog, det finns många som är spelsugna, WFB i första hand då.
Välkommen förresten! :)
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

ti

trevligt med så många svar :)
jag har inget imot omålat eller proxat det påminner mig bara om tiderna då jag startade för 13 år sedan.

och jag skall skriva en förfrågan.

när börjar vi på fredag?
"where do you need the elite?"

Utruf

Är väll ganska onödigt att dra en förfrågan då han redan vet att vi ska köra?  :D

Jag har ingen aning om när vi börjar på fredag, Antagligen runt 4-5, beror på när Brain kan.


"Ok, du ser den här cola burken? Det är en Warhound med en Plasma Blastgun och en Vulcan Mega bolter!"
Thou shalt not refer to the Machine Spirit as "Cruise Control".

Lasguns don’t make cool disco lights for your party.

Brain

Som det ser ut så jobbar jag en något kortare dag, dvs jag kan vara nere till 16.00. Dock kan jag inte bekräfta detta helt just nu.

Lämplig spelstart torde vara 18.00. För dem som önskar vara nere tidigare så är det lämpligast att slå en pling till Geddons telefon och se ifall det är någon där.

För vägbeskrivning ifall man är osäker på att man hittar dit så kolla på hemsidan (där även telefonnr till Geddon hittas).
Tomas Davidsson

Utruf

Fick hem min Dread idag så jag kan nog köra 750 utan problem, antagligen mer.

Förövrigt så köpes Scrolls, Purity Seals och Böcker om ni har några liggandes.  :D
Thou shalt not refer to the Machine Spirit as "Cruise Control".

Lasguns don’t make cool disco lights for your party.

soulreaper

Citat från: "ti"trevligt med så många svar :)

Vi är faktiskt ganska så trevliga på den här föreningen..Välkommen!
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun