Jyhad/Vampire

Startat av Barcus, februari 23, 2007, 14.58

Föregående ämne - Nästa ämne

Ewers

Jag ASL-ar mig, så inget kortspel för mig.

/F 8)

Martin Larsson

Aah så var det det där med ASL ja.

Föreslår att vi byter generell V:TES dag till tisdagar eftersom det inte är massa annan aktivitet i lokalen då som folk blir upptagna av :P
Detta skulle ge Ewers å Larsa massa mer möjligheter att vara med och spela dem med vilket låter schyyst enligt mig.
Va säger folk?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Gunilla Hellén

Hej,

För min del tycker jag byte till tisdagar låter bra, det är ju roligt om så många som möjligt kan vara med och spela.  :)

Adam P

Gäller tisdag 18:00 för Vampire? jag har 2 personer som är intresserade av detta isf.
It's not that I got ADD its more that i go t...OHLOOKASQUIRREL!!

Martin Larsson

Både ja och nej Adam, vi har brukat lira på onsdagar men eftersom ett par "regulars" spelar ASL då så håller jag på å kollar på att byta dag och va folk tycker om det. Jag siktar på att försöka lira på tisdag iaf :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Gunilla Hellén

Jag kommer imorgon eftersom det verkar som vi blir några stycken.


:) Argh argh!!!! (den som gissar rätt tv-serie får pluspoäng)

Martin Larsson

Jo vi blir nog ett gäng verkar det som, bra skit :)

1800 blitz as usual
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Raslurbat

jobbar kväll, men dyker upp till en andra omgång
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

Ewers

Kommer ner och är med idag.

/F 8)

dilba

Jag funderar på att dra ner idag men har en massa saker att ta med mig. Någon som har bil som ska ner i dag?

Barcus

kanske lite torsdags spel jag skulle kunna vara nere från ca 17:00 är det någon som är sugen är det bara att komma ner.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Martin Larsson

Game on imorrn!

Ses vid 18
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Raslurbat

Kommer efter jobbet
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

Gunilla Hellén

Kommer ner vid 18. :-)

Ewers

siktar på att vara med idag.

/F 8)