Skitsnack

Startat av Robin, juni 03, 2005, 18.40

Föregående ämne - Nästa ämne

Robin

en indian är en indian, oavsett om han bor i fjällen eller på prärien.
Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Citat från: "Robin"en indian är en indian, oavsett om han bor i fjällen eller på prärien.

Och hur är det nu då? Är det dem man skiter i då? Eller är det bara så att man skiter i var de bor?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Fluff

det beror på hur kinky de är. är de riktigt kinky så skiter man i dem annars så skiter man bara i var de bor.
ät en makaron till!

Martin Larsson

Jaja men då så 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

emil

Buhu! Larsson har bytt till ett kinesiskt skitlås så jag inte kommer åt mina grejjer i hans skåp... Buhu!

Martin Larsson

Citat från: "emil"Buhu! Larsson har bytt till ett kinesiskt skitlås så jag inte kommer åt mina grejjer i hans skåp... Buhu!

Yes, eftersom nått norskt skithuvud stal min resväska (mednycklarna innuti) på ett tåg förra sommaren hade jag inte nått val i den frågan. Vi får reda ut det när jag kommer hem :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

emil

Hata Kina! Och Norge är ju sista sovjetstaten?
http://www.dn.se/ekonomi/kineser-vill-ha-svenska-grisoron

Martin Larsson

Citat från: "emil"Hata Kina! Och Norge är ju sista sovjetstaten?
http://www.dn.se/ekonomi/kineser-vill-ha-svenska-grisoron

Norge är lätt sista sovietstaten :P
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Fredrik

Vitryssland någon?
Google got your soul - but its availible and free for everyone.

emil

Jag fick en bok, "Bosse Bildoktorn", den har jag eldat upp nu... Jag gjorde det på balkongen, jag vet inte varför, det kändes bra.

Kan man elda upp Google? Kan man elda upp internet?
:toothy5:

Zebulon

Jag har rakat mig. Israel Persson, lokal amishrekryterare, is no more.
TAKE, v.t. To acquire, frequently by force but preferably by stealth.

emil

Är det ngn mer än jag som såg ngt foto på han massmördaren Jared Lee Loughner nyligen. Rakat huvud, psykotisk blick och skevt leende, han såg inte riktigt sund ut...

Undrar vad en buss gör på en uteservering btw?

pannan

Larsson, vad jobbar du med i Norge då, är det scenbyggande eller, lite tidigt för det kanske.
Och Norge, jag menar glöm inte denna gamla sanning:
http://www.youtube.com/watch?v=m5bGaR2I4bI

Martin Larsson

Citat från: "pannan"Larsson, vad jobbar du med i Norge då, är det scenbyggande eller, lite tidigt för det kanske.
Och Norge, jag menar glöm inte denna gamla sanning:
http://www.youtube.com/watch?v=m5bGaR2I4bI

Lätt!
Finns massa sanning i det där :P
Skrattar varje gång när jag tänker på den svenske kocken på den krog jag jobbade på i Langesund som hade fått äppelklyftor istället för frusen torskfile, han var sådär nöjd....


Var i Norge på Russen, dvs det norska studentfirandet. Det finns ingen motsvarighet till det i Sverige, helt stört. De köper bussar, pimpar dem och hyr allt för mycket ljus och PA och härjar och festar i 3 veckor. Spenderar sjukliga mängder pengar på det där, fullständigt galet....


Har det tvivelaktiga nöjet att bo i Avesta ett tag nu innan man börjar åka runt med scenen för sommaren. Är drivvis med saker att packa och fixa kvar så man behöver inte vara rädd för att man ska sysslolös...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

emil

Hejsan dagboken.
Varför känns det som att det finns två varianter i världen av den s.k. "Galna ko-sjukan"? Jag tror jag drabbats av en av dom åtminstonde en till flera gånger i mitt liv... Jag tänker inte berätta av vem och var, men jag inser nu att det har skett vid flera tillfällen, även när jag har varit utomlands.(Varit utomlands på riktigt alltså, inte i ngns fantasi.)

Nöff! Nöff! Oink! Oink!

Och nej, jag har inte varit i Kina, Indien m.m.

(Visste ni att tatueringsfärger är giftiga, tänk på det, så röker jag vidare på mina cigaretter. Någon dubbelmoral måste det ju finnas i moralkakan.)
:toothy5: