[Hârnmaster] Lir für alle!

Startat av emil, april 27, 2004, 11.55

Föregående ämne - Nästa ämne

peter r-w

Så typiskt Armand att förneka sig själv för att få info, och dessutom bara förbigå det faktum att han inte är med i GTB-gruppen (detta krav gled någon i bästa Armandstil bara förbi...).

Fast så ensam jag är på det här forumet kanske jag borde glappa! In space no one will hear you scream!

Idiot! We don't need to race her, the screaming eels will do our work for us!
The pearl in the Crown! Golotha!
Dave the Brave

emil

Citat från: "peter r-w"Så typiskt Armand att förneka sig själv för att få info, och dessutom bara förbigå det faktum att han inte är med i GTB-gruppen (detta krav gled någon i bästa Armandstil bara förbi...).

Nä, armand spelar ju i en grupp för sig, GHB-gruppen i ett träsk i norra Kandey ngnstans. :wink:

GBGsgruppen verkar inte ha ngt intresse av att vara här och diskutera Peter. Sorry!

deadbolt

oooooh noooo, verkar som "El Dummedagsspelning" blir framskjuten tills den 20e, tom. den 27 omföregående datum skaver. well well, mer tid å vässa svärdet och reptillhjärnan och tuppkammen.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

emil

Citat från: "deadbolt"...verkar som "El Dummedagsspelning" blir framskjuten tills den 20e, tom. den 27 omföregående datum skaver. well well, mer tid å vässa svärdet och reptillhjärnan och tuppkammen.

Jupp! Bajs, vi får försöka den 20:e då istället, om du, jag o Ekis kan så är det väl bara PA kvar...

"reptillhjärnan och tuppkammen" - Nice kombo! :lol:

Beppo

Den 20 augusti kl 18.00 spelar Boråsgruppen Harn.
/ Bless Beppo

emil

Citat från: "Beppo"Den 20 augusti kl 18.00 spelar Boråsgruppen Harn.
/ Bless Beppo

Röda Rummet är ombokat!  :P

Getsen

Ros kan till 99% sannolikhet inte vara med. Sowwy sowwy sowwy.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Getsen

Ros kan till 99% sannolikhet inte vara med. Sowwy sowwy sowwy.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

emil

Citat från: "Getsen"Ros kan till 99% sannolikhet inte vara med. Sowwy sowwy sowwy.

Ros ska med 99% sannolikhet inte vara med. Sowwy sowwy sowwy!
Men sedan kan du nog joina o jointa loss med oss. :wink:

deadbolt

sure bara å smula ner den uråldrige alvprinsen å göra oss en feting, vem vet , vi kanske blir odödliga på köpet  :twisted:
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

emil

Citat från: "deadbolt"sure bara å smula ner den uråldrige alvprinsen å göra oss en feting, vem vet , vi kanske blir odödliga på köpet  :twisted:
Du menar, när den uråldriga alvprinsens heliga ande fylla våra lungor och lyfta våra modfällda sinnen, och bringa häftiga visioner och nya krafter om den ljusa framtid som stråla och blända oss.
Då vi också må skåda rosa och blå drakar som dansar framför oss, vilka vi jaga över vajande fälten upp över molnen in i den stigande solen. För att senare belönas och överösas med fuktiga kyssar och pussar av grisskära och trånande alvprinsessor som lovar mer! För vårt oklanderliga hjältemod som det sedan kommer att diktas visor och sjungas om i all evighet. Amen!  :lol:

(Varför har jag föraningar om att knarkpolisen kommer att besöka geddon den 20:e? :wink: )

Jag låtsas ovetande och mer politiskt korrekt, genom att påstå, att med "jointa" menade jag "joint" som i ledad valfri kroppsdel. Att vi skulle dansa i armkrok tillsammans, såsom sjöbusar gör helt enkelt. :P

GrandPA

Vem bryr sig om alv prinsar o dyl när det finns troll att kötta. Nu när gruppen får förstärkning blir vi oslagbara, vi kan inte förlora. Trollen som bankade skiten ur Marcus och hans anhang(säkerligen helt värdelösa på allt vad strid heter) kommer inte att ha en chans mot de härdade elitkrigarna som våran grupp består av.
Eller hur Beomund???
All for one and more for me

emil

Annars så kan vi åka och kötta ner de där konstiga kreaturen som riddarna uppkallade från havet. Det skulle ju ligga i ngn tuff grotta ngnstans i närheten av Ifane ju. Säkert bara någon löjlig sjödrake eller nåt... 8)
Vi biter den i nacken så är alla dolda skatter våra, bra va! Öh! Beomund!?

Ekis

Inga problem... Klart att vi fixar de där Trollen. Kolla bara in Marcus, han går bara och snackar hela dagarna, klart att trollen spöade upp honom och hans amatörmässiga anhang. Jag anser på fullaste allvar att vi borde söka uåpp Marcus grotta och gå till botten med vad än dväls i dunklet. Kanske kan vi finna ledtrådar som för oss närmare alvprinsen och de utlovade jungfruerna, eller så kanske vi helt enkelt bara blir rika på kuppen. Naturligtvis kan vi inte låta oss avskräckas av Marcus varningar eller det faktum att ett gäng späkiga alver dukat under för ett par tusen år sedan. Jag menar... Alver... Klart att de inte kan hantera troll.

Apropå det där hjonet som riddarna släpade upp ur sjön så måste det alldeles tydligt undersökas närmare. Jag har precis verktygen som behövs för sådan undersökning (battleaxe o bastardsvärd!! (CSI Harn...?)). sedan är det bara att kötta vidare på vad än hjonet nu är satt att vakta.






P.s Blir ni rädda kan ni alltid gömma er bakom Beomund... d.s

emil

Visst, i brist på egen tuff rustning, så får gärna Beomund vara min... I varje fall tills jag fått fatt på den där alviska drakhjälmen.

Ett riktigt tufft äventyr vore ju att ta en båtexpedition uppför ngn av floderna mot bergen. Into the unknown mot alvartefakterna helt enkelt.

Ngn som hört om ngt lir? Mitten av cptember mumlades det ngt om va?