Jag vill spela spel

Startat av jonte, mars 15, 2006, 19.34

Föregående ämne - Nästa ämne

KOBOLDKUNGEN

Tycker gött gedon kan köpa in ett nytt istället. De gamla är mest trasiga och det saknas massa gluters.

Vi får väl säga torsdag 17.30 så länge, så får sl återkomma så snabbt som möjligt med om vi kan ändra till fredag, spelar själv hellre på fredag också

Edit
mitt inlägg blev inaktuellt innan det var klart
Så vad säger arbetaremil, torsdag eller lånning, raggning och fredag
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


emil

Äh, vi kör på torsdag då 17:30. Det finns iofs risk för att man är manodepressiv på Torsdag, men wtf... :P Bara man får döda lite så blir det nog bra. :wink:

soulreaper

Citat från: "emil"Äh, vi kör på torsdag då 17:30. Det finns iofs risk för att man är manodepressiv på Torsdag, men wtf... :P Bara man får döda lite så blir det nog bra. :wink:

Ja precis, ang. renis förslag om köpa nytt tycker jag att vi borde ta tag i hyllan och se vad som egentligen är komplett, jag skulle gissa på att mycket tyvärr inte är det...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

emil

Jag vet inte om du är medveten om det, men det ska nog finnas en brädspelssektion med egna pengar och budget, delvis för spelinköp m.m. Vem som är ansvarig för den har jag dock inte den blekaste aning om. Men ngn kanske tittar hit å säger tjena mittbena eller nåt... Vet inte vad brädspelarna har för några visioner och mål med sektionen, men kanske ngt bra, vem vet?
Men att fixa till brädspelen é väl ett gott mål som ngt. Just Brittonia kan väl inte skilja så mycket så att man måste köpa nytt, men nytt é snyggt! 8)

soulreaper

kom på direkt efter jag loggat ut att det finns sektioner, men nån kanske behöver ge dem en knuff i rätt riktning...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun