Games-Day 8e Oktober!

Startat av Thure, september 28, 2011, 22.59

Föregående ämne - Nästa ämne

Lord Black

vist jag kommer 11 men det är väll ingen katastrof om några trillar in till andra matchen så kan de där sjusovarna få sin skönhets sömn (de lär ju behöva den)  :wink:
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

Gustaf Eklund

Jag kommer vid 11-tiden med.
Glory to Menoth! Death to the infidels!

deadbolt

jag kommer till match 2, hoppas ni kan reglerna ;)
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Thure

Hej allesammans, jag har gått och blivit sjuk, och jag måste kurera mig inför älgjakten, så jag kommer tyvärr inte idag!

De missions som var tänkt att användas är följande: www.svenska40k.se/forum/download/file.php?id=1561
Nummer 1 till 3

Hoppas det går bra ändå!

// Felix

Lord Black

Kommer det vara någon där med nyckel 11???? och kan någon skriva ut uppdragen, min skrivare är tyvärr död. hoppas någon hinner se det här eller har tänkt så långt själv.
"I hate them not because they hate us but because  they are incapabel of good, honest human hatred"
Inquisitor Angmar on Tyranids

Martin Larsson

Citat från: "Thure"Hej allesammans, jag har gått och blivit sjuk, och jag måste kurera mig inför älgjakten
// Felix

Eeey du missar ju poängen här!
Den bästa uppvärmingen och kureringen inför älgjakt är algjakt, vilket skulle skett idag för din del :lol:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.