Space Marine Assault Terminatorer säljes

Startat av Thure, oktober 17, 2010, 16.47

Föregående ämne - Nästa ämne

Thure

Jag ska köpa ett paket med Assault Termies för att ta lightningclawsen på.
Finns det någon som är sugen på att köpa paketet -lightningclawsen, helt orörda för en ca 200?

Thure

kommer att ingå 1 par lightningclaws då jag bara kommer att använda 4st par.

Lockmeup

Har ju ca. 950pts armé nu och det jag har tänkt att köpa härnäst är paketet med assault on black reach där det ingår  5 terminators, 1 dreadnought och 10 troops men d låter inte fel alls med 5 terminators till.

Lite frågor bara, har alla thunderhammers och shields? (+ den clawn som du nämnde). Är dom ihopsatta? Målade?

Mvh Pascal (bor oxå i Ulricehamn)

PS. Du kan ju ringa mig på 0722-130130 så kan vi snacka om det. DS
"Do you know what nemesis means? A righteous infliction of retribution carried out by an appropriate agent. Personified in this case by a horrable cunt. Me!"

Thure

inget ihopsatt, har inte beställt det ännu. ska göra det i veckan :)

Lockmeup

Ah ok, men vi kan ju höras av när du har fått grejorna då, låter intressant iaf  :)
"Do you know what nemesis means? A righteous infliction of retribution carried out by an appropriate agent. Personified in this case by a horrable cunt. Me!"

Thure

japp. nu ska jag dock till kenya den 4-14 november. vet inte om jag har fixat sakerna innan

Lockmeup

ok men skulle det vara att du har fixat dom innan så kan du ju ringa, du har ju mitt nummer, ha det bra i kenya :)
"Do you know what nemesis means? A righteous infliction of retribution carried out by an appropriate agent. Personified in this case by a horrable cunt. Me!"

zwendy5755

good stuff
















=================================================== Author is a dedicated fashion reviewer

working for a cheap wedding dresses online shop

called FashionLande which is professinal in providing

wedding party dresses

and little black

dresses
.

KOBOLDKUNGEN

_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se