LETS GET READY TO RUMBLE... PLAY BALL!

Startat av Brain, november 12, 2009, 19.20

Föregående ämne - Nästa ämne

Usually_Insane

2-1 i TD och 4-1 i CAS, Black army ligger illa till till nästa match, Skullcrushers går vidare i segeryra.

Highlight från matchen: Trollet gjorde en strålande insats som en stenklump i mitten av fältet efter att en lite wovve lagt honom på backen, trollet själv sade att den strålande solen gjorde att han tagit sig en liten tupplur.
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Niklas

Min och Dynes match kommer att spelas imorgon eftermiddag/kväll. Detta pga att jag har fått hålla visningar av min lägenhet idag.

Usually_Insane

hur gick det?

undrar mest för att jag har hela eftermiddagen ledig imorgon och hoppades att jag kanske kunde spela min match då
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Niklas

Dyne lyckades just vinna med 1-0.  :(

Brain

Kari - Usually_Insane
Brain - Nisse
Ewers - Dilba
Pannan - KOBOLDKUNGEN
Stefan - Fluff

3 Wins
Kari

2 wins
Usually_Insane
Brain
Nisse
Ewers
Dilba

1 win
Pannan
KOBOLDKUNGEN

0 wins
Stefan
Fluff
Tomas Davidsson

Usually_Insane

aja, Kari, när kan du? imorgon eftermiddag skulle vara bra, inte för sent på eftermiddagen bara
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

KOBOLDKUNGEN

Har inte hajat riktigt hur långt spelveckan ströcker sig men kan spela tidigast onsdag kväll, om det är för sent så får det bli WO till Pannan?
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


Kari

16:30 imorgon?

EDIT: Idag blir det ju.
"O divine art of subtlety and secrecy! Through you we learn to be invisible, through you inaudible, and hence we can hold the enemy's fate in our hands."
― Sun Tzu, The Art of War

pannan

dunno, jag skickade ett meddelande till honom om när han kunde spela igår eller i förrgår, vet inte riktigt vem det är på rak arm

dilba

Ewers kommer inte kunna spela mot mig så om det skulle vara någon
mer som lämnar WO säg till så kan jag spela.

Usually_Insane

16:30 idag då, ses på geddon :)
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Usually_Insane

2-0 TD 1-1 Cas, Skullcrushers CRUSH!
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

KOBOLDKUNGEN

Hur blir det? Funkar det att lira på onsdag eller blir det WO?
_______________________________________
Jag KUNG, du KOBOLD...
_______________________________________
www.semesterbostad.org
www.jisit.se


Brain

Tomas Davidsson

Fluff

jag har pimmat Stefan men inte hört något. kan bara spela ikväll typ, om jag hade fått reda på det innan. så jag antar det blir WO för honom då
ät en makaron till!