40k-introduktion för ev. nybörjare

Startat av Martoow, mars 12, 2008, 12.32

Föregående ämne - Nästa ämne

Brain

Citat från: "Utruf"
Vet nån en bra sida som man kan beställa enskilda Bitz från? Letar efter Yxor.  :D

Kan ha lite liggande (tror det kom med några i min beastman box som jag inte behöver)
Tomas Davidsson

Utruf

Citat från: "Brain"
Friendly games skall det väl inte vara något ifall man proxar. I en klubbturnering vet jag inte riktigt. Bara infon går fram till alla borde det gå bra. Större turnering får den antagligen inte vara med.

Ok, låter bra.  :D

Tänkte göra min armé som vad som finns kvar i en gammalt Hive World, flera små grupper ihopslagna till ett kompani, ska försöka få en allmänt härdad look på dom när jag blir bättre på att måla/fixa modeller. Målet är väll att få en liten bakgrunds historia till varje squad, men får se vad som händer.

Är det nån annan än Brain som vill lira WH40k med nybörjare eller några mer nybörjare som vill lira?
Thou shalt not refer to the Machine Spirit as "Cruise Control".

Lasguns don’t make cool disco lights for your party.

Meldon

Jag har några Tau stående som jag nästan aldrig spelat med.. Kan nog få ihop till en Combat patrol med dom, inte mer dock..
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

TheRevenger

jag kommer nog gjärna å kör ett par runder nån gång... va ju kul förra gången så :)
Death is the end some say... But I say that even death has an end!

The Great devourer is upon us! Join their crusade on all living things or be Devoured

Brain

Jag har preliminärbokat 1/6

Boka in!
Tomas Davidsson

Utruf

Citat från: "Brain"Jag har preliminärbokat 1/6

Boka in!

Jag med.  :D


Edit: Letar efter Servo Skulls och eventuellt Gun Servitors med förövrigt.  :D
Thou shalt not refer to the Machine Spirit as "Cruise Control".

Lasguns don’t make cool disco lights for your party.