hemsidan

Startat av sebbe, september 11, 2006, 13.54

Föregående ämne - Nästa ämne

Beorn

Citat från: "sebbe"
jag har även fått lite information från några ansvariga, typ rollspel, brädspel städ osv. var ska jag lägga den?
jag vet inte riktigt var jag skulle vilja ha det, förslag, tack!!
=P

En bra grej vore väl om det kunde synas direkt när man klickade på Arrangemang-länken? På så sätt visas något mer än bara dropdown-listan och man får lite text att sätta tänderna i direkt.
Björn

Clifford

stavningskontroll på anmälningssidan.

Citat:
betalningsmottagare "Borås spelkonvet"

bör fixas



Eftersom det är VIKTIGT att det blir rätt när folk betalar tänkte jag det kunde vara bra att påpeka.
8)

Dessutom står det inget om att betala sin föranmälan på plats, det ska man väl kunna göra också, om jag förstod rätt?

Daniel

Vänta, vänta, vänta... Ska man betala i förväg, trodde att vi hade kommit överense om att man skulle betala på plats??????


Sebbe, kolla med Ewers snarast!

// Daniel
Daniel Johansson

Brädspel är min grej!

http://spel.nsson.nu - Ska du köpa spel?

Ewers

Efterdom det finns flera som redan har betalat i förväg redan låter vi dem fortsätta med det men låter sådana som anmält sig men inte betalat betala 150:- som vi hade tänkt. (lång mening det blev!)

/F

sebbe

vem har lagt upp anmälningssystemet? =S
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

dagle

Precis?? Det verkar ju inte stämma..
"I denna anmälning ingår medlemskap i föreningen Armagedon", svar nej (om vi inte ändrat till det på förra mötet..)

"Efter det så betalar du in anmälningsavgiften (150 kronor) till plusgirot, kontonummer 255279-2, betalningsmottagare "Borås spelkonvet"."
Är det bindande nu?? Det är trevligt om det är det, men är det de?

Daniel

Citat från: "dagle"Precis?? Det verkar ju inte stämma..
"I denna anmälning ingår medlemskap i föreningen Armagedon", svar nej (om vi inte ändrat till det på förra mötet..)

"Efter det så betalar du in anmälningsavgiften (150 kronor) till plusgirot, kontonummer 255279-2, betalningsmottagare "Borås spelkonvet"."
Är det bindande nu?? Det är trevligt om det är det, men är det de?

Det är meningen att man ska bli medlem i vår förening ja men att man ska betala in i förväg har han/hon som lagt upp sidan hittat på. Men som Ewers sa längre upp i tråden så kör vi på!  :?

// Daniel
Daniel Johansson

Brädspel är min grej!

http://spel.nsson.nu - Ska du köpa spel?

sebbe

uppdaterade med lite fler arrangemang igår som jag hade missat, hojta till om någonting saknas. har fortfarande inte fått mail ang. rollspel.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

sebbe

uppdaterat med rollspel och blood bowl
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Niklas

Citat från: "Clifford"stavningskontroll på anmälningssidan.

Citat:
betalningsmottagare "Borås spelkonvet"

bör fixas

Apropå spelkonvet... vad e Landajen för något? Landaren? :wink:

Daniel

Hej,

Jag har fått förfrågningar om vägbeskrivningar, hur man tar sig till Konventet. t.ex. från R40 och från centralstationen. Kan vi fixa upp info om detta på hemsidan snarast?

Eniro är väl bra på sånt

// Daniel
Daniel Johansson

Brädspel är min grej!

http://spel.nsson.nu - Ska du köpa spel?

Ewers

Zebbe: Det var precis detta jag ville när jag ringde dig.

Kan du fixa en vägbeskrivning eller länk till Enirokarta eller liknande?

Mvh /F

sebbe

har lagt till google-karta. letar febrilt efter hur man lägger till text till bluttar. när jag hittar det kommer jag kunna lägga till vad som helst efter behov, typ sovställen, geddon, bra matställen, tågstation, badhus och så vidare.
http://bsk.sverok.net/karta.php

hoppas blutten hamnade rätt nu, jag är bara ganska säker. senast jag var i lokalerna var jag tydligen fullast i borås
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Niklas

Är det bara jag som inte ser texten Karta så bra?

sebbe

Citat från: "Nisse"Är det bara jag som inte ser texten Karta så bra?
hoppsan, gjorde inte sidan bred nog =)
nu bör det fungera, säg till annars.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45