TURNERING FÛR ALLES

Startat av dilba, april 26, 2005, 20.28

Föregående ämne - Nästa ämne

NÃ,,R SKA VI SPELA

21  MAJ
6 (66.7%)
14 MAJ
3 (33.3%)

Antal personer som röstat: 9

Omröstningen har avslutats: maj 16, 2005, 20.28

Heavy

Hur möe folk är anmält än så länge ??
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

dilba

Inte så många. Folk årkar inte skriva upp sig.

Heavy

Kan vara lite folk på gång från Gränna/Jönköping med lite tur.. :)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

dilba

kompen finns på http://www.lysator.liu.se/~rustan/WHFLinConComp.pdf
Dela på 400.
Om man inte är med på Buffy cup får man inte vara med på kobold

Martin Larsson

Citat från: "dilba"kompen finns på http://www.lysator.liu.se/~rustan/WHFLinConComp.pdf
Dela på 400.
Om man inte är med på Buffy cup får man inte vara med på kobold


You wish :twisted:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

sebbe

jag vill va med men varje gång jag har varit vid anslagstavlan har jag inte orkat hämta en penna
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

dilba

Man får väll vara me dpå Kobold då men man måste vara i Micros lag. Styreslen har redan godkänt detta förslag

Hail Sigmar

Ja e me oxå, fast kompmallen kan du stoppa upp där solen inte lysr :) Iåmed att det inte går att få tag på den, så räknar ja kallt me att ja har max komp. Brukar få maxkomp alltid, fast det e bara sadistiska arrangörer som drar ner den till medel.

Ha de

Mvh
Henk
All makt åt Tengil. Vår befriare!

dilba

Det är klart att 6 vagnar och 3 magiker ska ge max komp. Jag fattar inte att du inte har fått det på konevnten.

Patrik

Vem var det som skulle ha armélistan?

E-mail?

Glömde kolla upp det när jag var inne idag och man vill ju inte gissa fel  :wink:
Blood for the blood god.

emil

Patrik! dilba på geddonforumet=buffy=David Dynefors=skadis o jurassic park-general i normala fall

Kolla in hans mailadress under ngn av alla hans poster, i regel fett felstavade, som ngn som lider av den dekadenta sms o chat-sjukan.

Patrik

Thx, hade mina aningar men surt att gissa fel :)

Kompmallen går inte att komma åt på den adressen som är postad, så jag undrar om den finns att komma åt annorstädes?
Blood for the blood god.

deadbolt

det är lugnt, dyne har inget annat för sig i natt  än att räkna ut folks komp.... :wink:
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "


emil

Tack för turneringen, Buffy. Sedan att det gick uruselt och att jag inte kan rulla tärning är nåt man får träna bort med rätta schwingen.  :wink: