Nya trädkramare.. ASKOOOOOOLLLLLAAAAA !!!

Startat av Heavy, april 11, 2005, 19.28

Föregående ämne - Nästa ämne

Heavy

I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Martin Larsson

De e helt klart schyssta, och vad jag hört så kommer alla bli lika feta. Det är ju bara att hoppas att dom för en gångs skull gjort det till en vettig armé. Alla känner väl till frasen "tråkigaste armén alla katgorier äralltid Wood Elves" :x
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Heavy

Jo, jag håller med..

Men nått som bådar lite gott är att dom ser elaka ut i sina gimpmasker och att dom enligt boxen får "scouts" och gladeguard.. Med lite tur så är gg´sen tillräckligt bra och scoutsen är tillräckligt dåliga så folk vill spela hth med dom :)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Martin Larsson

Jo det är just det som är besväret. Innan har de aldrig passat in i WHFB systemet eftersom de inte haft rank and file trupper...

Det enda jag vet är att jätteträdet(treemanen) numera är en lord, resten är höjt i dunket(eller snarare löv) för mig :?
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Meldon

Hmm.. de kan alltså bli lite svårt att få in mina 2 träd i den nya alg armen.. :(
There are no friends in the real world, just less hostile enemies

Heavy

Citat från: "Martin Larsson"
Det enda jag vet är att jätteträdet(treemanen) numera är en lord, resten är höjt i dunket(eller snarare löv) för mig :?



Bwhawhawhawhawha...

Homurnivån stiger på forumet...

:P
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Martin Larsson

Citat från: "Meldon"Hmm.. de kan alltså bli lite svårt att få in mina 2 träd i den nya alg armen.. :(

Jo, om det jag hört stämmer så...däremot tror jag att miniträden kommer bli core, iaf med ett jätteträd som boss, men men, den som väntar får veta :P

Det verkar som om `Nidsen släpps den 11 juni, ge eller ta en vecka, beroende på om Nic blandat datum. Trädkramarna lär väl se ljuset mellan löven efter sommaren typ :wink:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.