KUBEN!

Startat av JElfving, september 17, 2010, 09.41

Föregående ämne - Nästa ämne

Barcus

Jag skall ringa runt lite till styrelsen och kolla läget sen måste vi lösa kvitton på sakerna bara det är väl det som är det stora problemet hur vi kan lösa det men.

Jag ringer runt i kväll så kommer jag veta ett beslut i morgon.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Plutonergy

Citat från: "Barcus"Jag skall ringa runt lite till styrelsen och kolla läget sen måste vi lösa kvitton på sakerna bara det är väl det som är det stora problemet hur vi kan lösa det men.

Jag ringer runt i kväll så kommer jag veta ett beslut i morgon.

Vi borde hålla lite i hatten tills vi verkligen har fickorna i handen, än så länge ligger dem i hans förråd han hittade dem inte vid första titten.
However så lät det ganska säkert att han skulle få fatt i dem.

Kvitto borde vara enkelet att fixa, handskrivet, Marcus johanssån säljer 1000 fickor till Armagedon :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

pannan

precis, pratade med jonatan idag också, och han skulle nog hinna rota lite i förrådet till helgen.

Plutonergy

After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

JElfving

får la hoppas rotandet leder till great sucess! :) annars har jag och billy hittat back-up-plan med 1000 fickor för 350kr från nån engelsk sida.

JElfving

eller jag och billy? billy hittade sidan helt själv. vet inte varför jag stal ära och berömmelse hehe :)

Plutonergy

Citat från: "JElfving"eller jag och billy? billy hittade sidan helt själv. vet inte varför jag stal ära och berömmelse hehe :)

Haha :-)...

Jag har köpt saker från sidan och den fungerar och är seriös, det är www.manaleak.com jättebilligt att köpa plastfickor och spelmattor. Sidan är från England därför antar jag det inte är några tullavgifter, jag har klarat mig iaf.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

soulreaper

Citat från: "Plutonergy"
Citat från: "JElfving"eller jag och billy? billy hittade sidan helt själv. vet inte varför jag stal ära och berömmelse hehe :)

Haha :-)...

Jag har köpt saker från sidan och den fungerar och är seriös, det är www.manaleak.com jättebilligt att köpa plastfickor och spelmattor. Sidan är från England därför antar jag det inte är några tullavgifter, jag har klarat mig iaf.
Stämmer bra att det inte är tullavgifter inom EU...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Plutonergy

Jag pratade med Junior idag och han har nu fickorna hemma hos sig, det är bara att vi åker dit och hämtar dem någon dag, eller så tar han med sig dem nästa gång han kommer på draft.
Han bor i Boda jag har ingen aning om vad det innebär jag är ju från Göteborg :D
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

JElfving

fan billy, är du fiskrensare? boda ligger ovanför hässleholmen bredvid brämhult.

jag kan pyssla fram till 16.00 idag om någon får loss fickorna. annars får det bli efter helgen :)

JElfving

fan billy, är du fiskrensare? boda ligger ovanför hässleholmen bredvid brämhult.

jag kan pyssla fram till 16.00 idag om någon får loss fickorna. annars får det bli efter helgen :)

Plutonergy

Citat från: "JElfving"fan billy, är du fiskrensare? boda ligger ovanför hässleholmen bredvid brämhult.

jag kan pyssla fram till 16.00 idag om någon får loss fickorna. annars får det bli efter helgen :)

Visste du inte att fiskrensare is the shit!!! :)
Jag har lite för mig idag, ser brunt ut men jag jobbar på det.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Plutonergy

Fickorna nu ordnade de ligger i mitt skåp.
Jag och Elfving skall klipp å klistra nån dag på daggtid kommande vecka. Den som vill sitta med på vårat symöte säg till..
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

JElfving

Vi är nästan klara med kuben, 1-2 timmas jobb kvar. jag kan pyssla/spela imorgon fram till 14.

JElfving

Kuben är (nästan) klar för spel :)

Vi behöver bara lösa landfrågan. Antingen får folk fixa med egna basicländer precis som på söndagsdraften. Eller så skriver jag ut 250 basicländer till en kostnad av 60kr.