Brädspel på torsdagar

Startat av globetrotter, februari 25, 2007, 21.07

Föregående ämne - Nästa ämne

globetrotter

Vi kör imorgon torsdag som vanligt!
/Carl


globetrotter

Vi kör brädspel som vanligt nu på torsdag!
/Carl

globetrotter

Vi kör som vanligt på torsdag. Är troligen några minuter sen, då jag ska plocka upp Jocke S på vägen.
Han önska Kepler-3042 och At the Gates of Loyang.
/Carl

globetrotter

Brädspel som vanligt på torsdag. Om jag är tillräckligt påläst, så kommer nya KS-spelet "Martians: A Story of Civlization" med. Kan spelas med upp till 4 st som coop, semi-coop, competitive eller solo.
/Carl

globetrotter

Snart torsdag och vi kör som vanligt.
Viking Fury tas med til PeterW :-)
/Carl

globetrotter

Spel på torsdag som vanligt.
Jag vil gärna spela Martians i coop-läge.
Tar även med Viking Fury och First Class. Det sista fick jag i fredags.
/Carl

globetrotter

Tyvärr kommer jag inte i morgon. Varit hemma med feber idag och orkar inte imorron heller.
Carl

Usually_Insane

Np, vi håller ställningarna. Ses nästa vecka.
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

globetrotter

#1464
Gott, jag hoppas ni registrerade närvarande också!?

Denna veckan är jag både spelsugen och mycket piggare, så jag räknar med att vi kör som vanligt.
/Carl

PS. För övrigt så verkar det vara 10 år sedan vi började med dessa torsdagskvällar. Troligen 27/2 eller 28/2 år 2007 enligt denna forumtråden.

mlkr

10 år är coolt! Props för det! :D
/Veni Vidi Vicious

globetrotter

Först ett tack till Joakim Wahlberg som tyckte vi skulle fira 10-årsjubiléet med en tårta :-)

Vi kör som vanligt nu på torsdag. Dock är risken stor att jag är 5-10 minuter sen.
/Carl

soulreaper

Tittar troligtvis upp imorgon och tar isf med mig en vän. Ska bli kul att börja lira lite spel på geddon igen.
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

globetrotter

Vore kul att se dig där igen :-)
/Carl

globetrotter

Vi kör som vanligt i morgon torsdag. Jag har med mig Magnum Opus efter önskemål från Amanda. Kanske Terra Mystica och Great Western Trail också.
/Carl