Spontanspel 1/10

Startat av Brain, oktober 01, 2010, 15.40

Föregående ämne - Nästa ämne

Brain

Lite snabbt och spontant tycker jag det är dags för mer brädspel!
Är i lokalen från 17 och framåt och vi ser gärna mer spelare till något brädspel!

Lokalens telefon fungerar igen så slå en pling ifall du vill spela!
Tomas Davidsson

roligt

AJ. läste lite sent... Jag skulle gärna varit med om jag märkt det tidigare...
Var med och spela.

Brain

Jag och Peters spelade Innovation och Iwo Jima.

Det var tämligen dött förutom att en av våra yngre WFB:are pluggade regler och att Barcus ringde.

Fredagar är verkligen heta på Geddon  :roll:
Tomas Davidsson

soulreaper

Såg också det för sent var i Fritsla igår, men ja som du säger så är inte fredagkvällar något där tillströmningen av folk är direkt hög
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Brain

Kommer lägga in lite spelhappenings i samband med konventsmöten
Tomas Davidsson

qingjan

fast wow gold
This week,fast wow gold MMORPG.com's own Bill Murphy had the opportunity to fire a couple of questions off to the Perfect World Entertainment crew about their upcoming MMORPG release,cheap aion kinah Legend of Martial Arts cheap aion kinah (re-launching Closed Beta at the end of the month).cheap aion kinah Check out the Q&A and let us know what you think in our forums!cheap aion kinah Kung Foo's initial release was met with a mixed reception.ffxi gil At that point we decided to go back to the drawing board and looked at player feedback,ffxi gil behavior,Final Fantasy XI GIL and data to see what aspects of the game people enjoyed most. After going through that process,Final Fantasy XI GIL we decided that humor was not one of the main aspects that people enjoyed.maple story mesos Legend of Martial Arts has a lot to offer besides the humor and with the renaming,maple story mesos we wanted to highlight the game's content and in-depth features.