"Sparvel arrangerar" - Lazerdome Sön 13/8 eller Ti

Startat av Sparvel, augusti 06, 2006, 21.13

Föregående ämne - Nästa ämne

Sparvel

Ja, precis som det låter så har jag en gång provat att med våld och andra fula metoder  att släpa med mig gedoniter att göra saker tillsammans, Utanför geddons lokaler! *shock and horror!*

Så här tänkte jag helt enkelt skriva upp lite datum och lite aktiviteter som jag skulle kunna tänka mig att släpa ihop folk till. Det kommer börjas med bokning av Lazerdome (skjuta varandra med lazer gevär) och kanske andra saker med tiden. Och om ni har förslag på saker att göra som ni inte orkar fixa själva så föreslå det här! så kanske jag orkar släpa igång det.

Tanken är främst att göra saker som sagt utanför föreningen här. Tex Lazerdome, Paintball, fått förslaget på ölbränboll ( dock är väl detta kanske inte min grej då jag hatar bränboll.. och öl men finns intresse så kan jag fixa ändå) Eller kanske helt enkelt en: Hej! Nu tar vi o sätter oss och är oldschool och spelar kortspel.. helt vanligt kortspel *shock and horror again!*

Mitt första aktivitets förslag är:

Lazerdome ca 17-18.oo Söndag 13/8 eller Tisdag 15/8(beror juh på när folk kan, så skriv gärna vilket datum och tider som passar)
Vi kommer att spela 3 pass (150 kr för alla 3 om vi bokar 95 om vi inte bokar, bokning brukar inte behövas.  Självklart kan vi spela mer om så önskas. men jag kommer planera för 3) om vå får ihop folk. Det finns plats för 12 pesoner och det är först till kvarn som gäller här, dock vill jag inte att du säger att du kan och sedan inte dyker upp, med tanke på att detta förstör så pass för alla andra som är med! ( Vilket även konsekvent kommer att leda till att jag kommer vara högst subjetiv till om du får följa med nästa gång du anmäler dig...)

Lediga/tagna platser Söndag 13/8: (Vi kommer köra om vi får ihop 10+)

1. Marie (haha jag tänker alltid vara på första plats!)
2. Cliff
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Och om ni inte hade fattat det så är ALLA välkommna! Om någong vill ta med en kompis som inte är medlem på Armagedon är detta självklart ok, men du behöver juh inte ta med hela skiftlaget! Men alla måste anmälas så att det inte slutar med att vi är 19 personer och vissa får stå över o sitta och vänta o.s.v.

Hur anmälder du dig då?
Jo, du skriver upp dig här, eller ringer mig (Marie: 070-3592132). Om du anmäler dig via denna tråd så vill jag ha ditt mobilnummer så att jag kan få tag på dig ifall vi ändrar detaljer eller dylikt. De som ringer mig kommer få högre prioritet än de som anmäler sig på forumet om de ringer mig innan jag hunnit kolla forumet. ( Om ni förstår hur jag tänker: person A anmäler sig på forumet 13.00 person B ringer mig 14.00. jag kollar forumet kl 15.00 och person B får då plats innan person A)

Har ni andra funderingar eller förslag så skriv i denna tråd eller ring mig om du gärna hjälper till att sparka liv i Geddon igen.
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

Sparvel

"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

Sparvel

"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

Ewers

Hej!

Fantastiskt bra initiativ!!!  :blob:  :blob:  :blob:

På onsdag skall ju jag hålla skirmish så jag kan bara komma ner om det inte kommer någon till skirmishen vilket jag inte vet i skrivande stund.
Är lite sugen på att ställa in skirmishen till förmån för laserdome...

Jag suger på karamellen idag och återkommer...

/F

Sparvel

Nej då tar vi o flyttar på lazer så kör ni skirmish, för jag tror inte grabbarna tänkte på det när vi snackade om detta ;)

Sen har jag antagligen gått och blivit väldigt sjuk och kommer kanske inte vara frisk till onsdag så jag sätter upp ett nytt datum så att alla får mer tid på sig att fundera :)
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

Clifford

Jag är på söndagen 13/8. Lätt. Du är min nya idol. :notworthy:

Du har mitt nummer.

sebbe

Citat från: "Sparvel"Eller kanske helt enkelt en: Hej! Nu tar vi o sätter oss och är oldschool och spelar kortspel.. helt vanligt kortspel *shock and horror again!*
för några år sen när jag var en liten gnutt spelade vi kort mest hela tiden.

jag kanske är med på söndag, lite motion är alltid trevligt. jag hör av mig
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Sparvel

Ja du, jag är juh uppväxt i mörka skogen i norrland så vi spelade alltid kort på lediga stunder. I alla fall innan man började sjunka ner i nördträsket ^-^

Då satsar vi på söndagen då.
Spread the word useless minions! >:]
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

soulreaper

Sparvel du lyckas alltid få till datum som inte är så bra för mig, jag kan med andra ord inte på söndag men på tisdagen om ni hellre vill spela då..
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Sparvel

Ush då, men det kommer juh fler försök! =)
jag avaktar och ser om vi får mer intresserade så sätter jag upp en lista för tisdagen oxå.
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

Sparvel

"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

soulreaper

Ge inte upp Sparvel jag tror att vi behöver nån som försöker arrangera saker (förurom ewers), testa med något mindre fysiskt krävande så ska det nog gå bra....
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

rAWTAZ

Äsch vafan. Folk kanske inte bara läser forumet? =o Sist var vi ju ett gäng men det kanske berodde på att alla ringdes upp..

Jag är iaf på när det vill sig =) *konstant uppskrivning*