Har ni inga tjejer i föreningen...? .... vill ni ha en?

Startat av agnrud, april 17, 2006, 20.50

Föregående ämne - Nästa ämne

agnrud

Halloj på er!
Eftersom jag som framtida boråsbo (till hösten) vill underhålla mitt brinnande intresse för allt vad spel heter så letade jag runt efter föreningar - o hittade er!

Jag måste säga att ni verkar vara en väldigt organiserad förening, det är i alla fall kul o läsa i ert forum!

Hoppas det finns lite plats för en gästande tyranidarmé till hösten?
Alla kan inte vara lyckliga jämt, det viktigaste är att JAG är det så ofta som möjligt

cracked_open

If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

agnrud

Jo eftersom jag kommer från en mycket liten förening ser jag verkligen fram emot att få möta nya spelare. Behöver trimma upp regelkunskaperna med, vilket nog kommer av sig självt bara man får lite frekvens på spelandet.
Alla kan inte vara lyckliga jämt, det viktigaste är att JAG är det så ofta som möjligt

Clifford

Den lilla del av föreningens skara som faktiskt läser på forumet inkluderar dessvärre knappt några kvinnor. Kul att se att andra gör det dock!

Om vi framstår som organiserade så måste Finspång vara nån plats på gränsen till Eye of Chaos. Vi är inte organiserade. Det bara verkar så när vi vill vara duktiga.

Robin

När det gäller KM (klubbmästerskap) så har vi varit ganska organiserade 2002, 2003, 2004 när jag höll i det :lol:

När sen arrangören för WHFB tar och vinner KM 2004 så blir det uppenbarligen ingen för 2005 ;)


Annars så har Fredrik Ewers tagit ett mycket bra initiativ med sina "Games Day" mini-turneringar.

Tyranider är dessutom roligt att grilla, så dem är alltid välkommna  8)
Jag vann combat med 13.

agnrud

Föreningen har i o f s sitt säte i linköping, men man skulle nog kunna säga att föreningen har nära till chaos, eftersom det inte är helt omöjligt att finspång skulle kunna omnämnas som det...


Grilla va? Det får vi allt göra upp om så småningom... :-)
Det är alltid trevligt med grillkvällar i och för sig...
Alla kan inte vara lyckliga jämt, det viktigaste är att JAG är det så ofta som möjligt

Apanpapan

Vi ljuger bra. Därför verkar vi organiserade. Oj, nu ljög jag igen...
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Ewers

Hej!

En engagerad spelare är alltid välkommen till föreningen. Att du dessutom lirar 40k gör ju saken ännu bättre!  :D

Ser fram emot att få en ny deltagare till våra Games Day.

/F

agnrud

Det låter ju bra det här, ska försöka se till att få lite storlek på armén till hösten, det har kommit små lösa sidoprojekt i vägen ett tag nu. Har varit lite sugen på en ren thousand sons armé, är så svag för modellerna :-)
Alla kan inte vara lyckliga jämt, det viktigaste är att JAG är det så ofta som möjligt

Freij

Citat från: "agnrud"Ni vet inte vart det ligger, jag lovar, seriöst... ... finspång?

Känner ju tom en person i Finspång om jag inte minns fel :-)

agnrud

hehe, ja det bor väl runt 20k i kommunen, så helt omöjligt borde det ju inte vara att känna någon härifrån. Har personen nåt namn? Har inte bott här så länge men det vore ju onekligen lite humoristiskt om jag skulle råka känna honom/henne.
Alla kan inte vara lyckliga jämt, det viktigaste är att JAG är det så ofta som möjligt