Då tackar jag för mig

Startat av jonte, mars 28, 2006, 22.26

Föregående ämne - Nästa ämne

jonte

Jag har fått jobb i Kiruna som lokförare, så jag tar mitt pick o pack och försvinner från staden. Börjar redan på måndag med fyra veckors teori i Malmö, sen blir det ljuva tider i norr. Den här veckan tittar jag ner på föreningen nån mer gång vill jag tro.

Jag dyker dock upp på besök när ni minst anar det framöver. Och inte stannar jag mer än ett par år eller så där uppe i Kiruna.

Tack ska ni allihopa för att ni är så trevliga! Föreningen har förgyllt mången dag för mig det senaste året. Framöver blir det fräsiga rysslandresor och fridyk på krigsvrak i Narvikfjorden som gäller i stället.

Edit:
Jag lägger in en fin bild så ni vet vad vi snackar om!
http://www.railroadpix.com/images/international/intl_img_01/IORE30E.JPG

Gobbos Spider

fasicken o jag som hoppades träffa dig med bly i Western lite senare.

Stefan
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

    Bertrand Russell

emil

Jäjä, du träffar säkert ngn söt sameflicka och så blir det som det blir...  8) Du kommer säkert snart att tillhöra Sametingets militanta befrielsefrontfraktion eller nåt, när dom där åren gått.  :wink:

soulreaper

Lycka till med jobbet! När du kommer ner får du gärna förvarna så kan vi dra igång någon brädspelskväll.
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Lindbergh

Kör försiktigt med malmen! Det är ju trots allt 3 res som vi får i WiF  :wink:  :wink:

Ha det gott!

L
”I krig fungerar bara det enkla, men det enkla är svårt” Carl von Clausewitz, född 1780, död 1831
"Först väga, sedan våga" Helmuth von Moltke, f 1800, d 1891
"Es gibt keine verzweifelte lagen, es gibt nur verzweifelte menschen" Heinz Guderian f 1888 d 1954

jonte

Haha, det ska jag göra. Och tack ska ni ha alla!

Under de fyra första veckorna som är i Malmö så kommer jag hem varje helg för att packa och dona, dykler säkert ner på föreningen några dagar med.