En ny människa gör entré!

Startat av Anders, juni 24, 2005, 00.26

Föregående ämne - Nästa ämne

Anders

Tjenare Allihopa!

En del av Er känner kanske igen mig. Jag är ansv. SÄK på BSK. Skapade mig en användare här för att först och främst underlätta kontakten mellan mig och ett par personer som är dom jag brukar ha kontakt med ang. BSK varje år, men även för att se hur Ni har det här.

Hur vida jag kommer vara väldigt aktiv här eller inte återstår att se, men emellanåt kommer jag kika in för att kolla av lite saker etc, och när det närmar sig BSK (som naturligtvis skall blir av 2005) så kommer antaligen att aktiviteten öka.

Hoppas Ni får en trevlig midsommar!

//Anders

sebbe

sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Heavy

I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Clifford

Gött att se Anders! Det här forumet är till skillnad från BSK-forumet jäkligt aktivt, så jag hoppas du hänger kvar i faggorna.

Bara att ge sig in i debatten...

Martin Larsson

Tjenare mannen.

I år ska du slippa dedikera personal till gympasalarna om allt går som det ska :roll:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Förresten, för att glädja den underlige Adminen så kanske du skulle presentera dig här oxå :arrow:

http://www.armagedon.se/forum/viewtopic.php?t=385
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Clifford

Anders, BSK-forumet är helt ägnat åt förra BSK. Jag anser att vi borde starta ett nytt, eller rensa och flytta det nuvarande så att det bli BSK23-forumet istället för BSK22.

Mycket av de posts som ligger på forumet är rent vilseledande för folk. Ska vi deleta dem eller flytta dem?

Martin Larsson

Eh, asså, borde vi inte kunna utveckla gedons BSK forum till at inkludera detta med genom att ge BSk tråden flera undertrådar eller :?:

Anser fortfarande att allt bör finnas på samma plats(dvs på gedons site)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Clifford

Går vad jag vet inte att skapa underforum till forumen. Däremot kan vi skapa ett nytt som vi länkar till från bsk-delen här. Jag kan dock inte allt om detta.

dagle

det går men då får du pilla i phpBB fula såskoden (sourcekoden)... men jag vet troligen hur det skulle kunna fixats men inte i phpBB, har titta på den en gång och blir lätt snurrig

Martin Larsson

Hmmm, ok...

Hoppades på att man skulle kunna ha allt lätt tillgängligt men men :o
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Anders

Citat från: "Clifford"
Mycket av de posts som ligger på forumet är rent vilseledande för folk. Ska vi deleta dem eller flytta dem?
Jag kan deleta alla trådar på hela forumet om Du vill? och fixa så det står BSK 23 istället.

Anders


jonas

Clifford. Admina mig så ska jag fixa till forumen åt dig.