Skitsnack

Startat av Robin, juni 03, 2005, 18.40

Föregående ämne - Nästa ämne

Heavy

Citat från: "dagle"ni har inte fattat det skall inte vara något vättigt på denna posten!!!!!!!!!

Näe, vi tänkte att lite sund diskussion kan uppväga dina inlägg så det inte blir helt idiotiskt bajsmannen..


:twisted:
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Apanpapan

Eastside is da way to go! Köp dig en cheesetank och sålla dig till den delen av mänskligheten som håller på IFK Götteburg och vänder kappan efter vinden.

"känn ingen sorg för mig Ankeborg"
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Men-From-Farms

Jag vänder inte kappan efter vinden, jag tycker inte om vind i ansiktet bara ^_^

men 1336! Alltså.. vad vill du ha helst i huset? en dum stor fågel som man måste mata för den är så värdelös eller en spindel som fixar allt själv, tar egna flygturer och håller alla elaka insekter borta såsom, fåglar, flugor, människor...

Nu hinnerjag inte prata mera, ska till nån stuga någonstans... :| så vi hörs på söndag... så har du, fågelkillen, tid att fundera ut ditt nästa move.

Som Albert Yneguld säger "Bättre att vara i en stuga där solen skiner än att vara i träsket där fåglarna finns"

tjo!

Getsen

Citat från: "dagle"ni har inte fattat det skall inte vara något vättigt på denna posten!!!!!!!!!

Nej, din post var inte så vettig. "Tråden" däremot är bland det mer tänkvärda som finns på det här forumet. Hur klarade vi oss utan den så länge?  :roll:
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Heavy

Ja, man ska fan ha en skitsnackstråd som man kan jiddra om vad fan man vill i utan att den onde admin kan stoppa en  :twisted:
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Getsen

Citat från: "Men-From-Farms"Jag vänder inte kappan efter vinden, jag tycker inte om vind i ansiktet bara ^_^

men 1336! Alltså.. vad vill du ha helst i huset? en dum stor fågel som man måste mata för den är så värdelös eller en spindel som fixar allt själv, tar egna flygturer och håller alla elaka insekter borta såsom, fåglar, flugor, människor...

Nu hinnerjag inte prata mera, ska till nån stuga någonstans... :| så vi hörs på söndag... så har du, fågelkillen, tid att fundera ut ditt nästa move.

Som Albert Yneguld säger "Bättre att vara i en stuga där solen skiner än att vara i träsket där fåglarna finns"

tjo!

Alltså, ska du hålla på att fly fältet för att ladda batterierna så kan vi ju lika gärna lägga den här diskussionen på is. Mina moves är likt Fåggels simpla, vinnande och överväldigande; du har hittils inte tagit en poäng och då är det åndå min bortamatch.  Du är offside i målgården, kompish, inte så roligt. Det enda som en Fåggels fiende kan känna i  en stuga i solen är säkerhet då Fåggels leetness in kan nå den längre.
Dock så skall du veta att Fåggel, likt den sicilianska maffian i filmen jag inte kommer ihåg vad den heter, inte låtit dig komma undan för all framtid. Stanna i stugan och var säker, lämna stugan och lid konsekvenserna.

*Gör The Shoebill Stance i solnedgången då kameran zoomar ut, musikens lugna toner börjar höras över nejden  och eftertexterna börjar rulla.*
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Men-From-Farms

Okey, vi säger oavgjort då  :shock: bara för att du gnäller ;)

Jag är hema nu BTW... så ni vet *thumbs upp*

(@)

Getsen

Citat från: "Men-From-Farms"Okey, vi säger oavgjort då  :shock: bara för att du gnäller ;)

Jag är hema nu BTW... så ni vet *thumbs upp*

(@)

Hah!! vinst!!
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Heavy

I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Clifford

Getsen vinner av den enkla anledning att getsen jobbar i Geddons kiosk, det gör inte spindel.

Getsen

Jag såg iofs en spindel på geddon en gång.. en stor jävel i det gamla-gamla styrelserummet.. den sprang fram från under kopieringsmaskinen. Men sen försvann den in i glömskans disfyllda dalar.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Getsen

Kunde lika gärna va diskfyllda dalar... "lite inte på att det som döljer sig under det översta lagret disk kommer lukta gott när du gräver fram det..." som en vis man en gång sa..
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Getsen

I cdnuolt blveiee taht I cluod aulaclty uesdnatnrd waht I was
rdgnieg.The phaonmneal pweor of the hmuan mnid Aoccdrnig to
rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht
oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoatnt tihng is taht the frist
and lsat ltteer be in the rghit pclae. The rset can be a taotl mses and you
can sitll raed it wouthit a porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid
deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe. Amzanig huh?
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Clifford

Inst taht cool?

Taht wulod maen you autcally konw waht tihs tlstanreas itno "hlål kfät jlväa bswesisersr"

Getsen

Citat från: "Clifford"Inst taht cool?

Taht wulod maen you autcally konw waht tihs tlstanreas itno "hlål kfät jlväa bswesisersr"

Min fgeål söapr din hrae ltät!! ;)
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."