Skitsnack

Startat av Robin, juni 03, 2005, 18.40

Föregående ämne - Nästa ämne

Getsen

Citat från: "Men-From-Farms"Damn, oavsett så har ni fel om att fågelsaken är det bästa djuret...

Lyssna på detta... Spindlar! Alltså fatta att man vill vara spindel... du lunkar runt i skogen och blir du hungrig så lägger du ut ett nät och väntar på att maten ska komma till dig. Sen när du fångat en älg elller liknade, beroende på hur myket nät du orkar lägga ut, så behöver du itne tugga maten, för du suger in näringen... asgott

Sen när du är mätt och belåten så kan du ställe dig på en hög plats och göra en såkallad "ballongflygning", dvs att du låter vinden fånga dig (behöver ganska bra vindstyrka, väger du mycket får du vänta på en orkan) och svävar upp till nsätan 1000meters höjd, passa er på flygplan bara...

Sen dalar du ner någonstans, förhoppningsvist inte i vatten eller i Frankrike, så är det abra att göra ett nät där... Det är vad jag kallar ett riktigt överdjur...

HAH!!! Min fåggel äter din spindel till frukost!!  :twisted:


... om den landar i rätt träsk.  8)
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Men-From-Farms

Alltså.. du förstår inte... om spindel anser sig vara redo att vara mat så blir den mat... dock gör den aldrig något ofrivilligt...

Dvs... vill den äta opp din fågelart så gör den det... och det finns lite större spindlar som inte lägger ut nät utan springer ikapp sina fiender och kuttar dom med sina framben, sådeså...

... ägd

Heavy

Citat från: "Men-From-Farms"
... ägd


Hahahaha...
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Heavy

Heavy
Überspammer

Joined: 19 Sep 2004
Posts: 759
Location: Tranemo


I´m the KING baby !!!!  :twisted:
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Getsen

Citat från: "Men-From-Farms"Alltså.. du förstår inte... om spindel anser sig vara redo att vara mat så blir den mat... dock gör den aldrig något ofrivilligt...

Dvs... vill den äta opp din fågelart så gör den det... och det finns lite större spindlar som inte lägger ut nät utan springer ikapp sina fiender och kuttar dom med sina framben, sådeså...

... ägd

Hah!! Tillåt mig små-le. Jag har alltid varit on top of things, det är ju din felaktiga världsuppfattning jag nu skall göra alla en tjänst och justera!! Vad du måste  förstå är att din andrahands söndagsbilages-tao ("om spindel anser sig vara redo att vara mat så blir den mat") inte imponerar på fåggeln då den likt Yoda och andra kända mästare bor i ett ypperligen upplyst träsk, inte nån äcklig skog full med björn-bajs och annat lö. Du ska bara vara tacksam att min über-fåggel är begränsad av sina träsk annars hade den lattjat loss på varenda spindel för länge sen!!

Om spindel har så vassa framben kan den väl i alla fall använda dom vettigt och börja spela i AIK eller nånting.. och detta visar också på att fåggel var perfekt från början; den jagar bara på ett sätt och håller inte på att sjåpa sig med nät eller framben eller att vänta på saker. Fåggel är en fåggel of action!! Vill den ha mat så tar den det!! Huzzah!!

Men jag är inte omöjlig, jag kan... sänka mig till nivån att placera din särskole-arachnoid på typ tredje eller fjärde plats över världens najsaste djurarter, duger det?

Fåggel pwns Spindel lätt, juh!!
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

sebbe

spindel är väl inte en ras, utan snarare en kategori? eller vad säger man?
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Getsen

Spindel är en blöt fläck när Fåggel är klar med den.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Apanpapan

Apor står högst bland djuren. De har till och med byggt stockholmsslott:D
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Men-From-Farms

Alltså... nu är krig!

Du har aldrig hört om citat av Alfred Herman Götesson va?
just det...
det lyder

"Lathet övervinner allt, tillochmed fåglar"

och vad är spindlar? lata! dom går inte själv, dom flyger, och dom lägger ut nät för att maten ska komma till dom.

Men om dina fåglar lämnar träsket är et bara för spindlarna att börja med sina välrdsplaner och nätera hela världen så man inte kan gå någonstans och man får vänta på att bli utsugen på all näring...

dagle

bajs, bajs, bajs BAJS

Getsen

Citat från: "Men-From-Farms"Alltså... nu är krig!

Du har aldrig hört om citat av Alfred Herman Götesson va?
just det...
det lyder

"Lathet övervinner allt, tillochmed fåglar"

och vad är spindlar? lata! dom går inte själv, dom flyger, och dom lägger ut nät för att maten ska komma till dom.

Men om dina fåglar lämnar träsket är et bara för spindlarna att börja med sina välrdsplaner och nätera hela världen så man inte kan gå någonstans och man får vänta på att bli utsugen på all näring...

Vafalls?? Lägg ägg!! Att bara våga komma med några halvknarkade hippiecitat från nån avdankad plastpoet tagna ur sitt sammanhang för att bevisa en poäng som inte existerar är ju lustmord på modern debatt-teknik!! Men ok, jag sänker mig till din nivå..

Nån Buddah sa nån gång "Your work is to discover your work and then with all your heart give yourself to it"... och vad har Fåggel gjort om inte lugnt och coolt funnit sitt kall i livet? Helt utan problem har han chillat i träsket men ändå varit ett svampmoln på ett dansgolv då det gällt att representera ett kaosmoment i den mikrovärld som träsket ändå är. Dom är både Yin och Yang, lätt!! Fulländad!!

Jag ställer mig inte helt oäven till spindlar, men du borde nog hitta lite nytt material, då dom åttabenta små krypen knappast toppar näringskedjan.. om så simpla ting som hav och flygplan är spindels naturliga fiender så bör den nog biffa upp sig innan den börjar mucka med Fåggel!!
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Men-From-Farms

OKey, dom har en stor ledare som är en hjärna, som suger ut andras hjärnor... dom är många och stora och dödar många marines... speciellt genom att kasta kometer på jorden... fast det är några år sisådär...

Starshiptroopers är inte en film, det är en dokumentär...
Där ser vi tydligt att dom har andra raser under sitt kommando...

Jag ska åka ner till afrika och fånga en såndär fågel... så ska vi se om den klarar ett par spindlar...

Men har du inte hört citatet "Jag har rätt och du har fel, så finn dig i det" som Rudolph von Undengebergen? Lär dig något av det grabben ;)

Nu ska jag läsa lite om spindlar... PuZz o KjAmIzzZzZzZaRrR!

-Gabriel_P18

BTW, chaos or onda Heavy, det va någon som sa det till mig...
Buffy, jag ska köpa en Steamtank tror jag ^_^
Rudolph von UNdengebergen, you´r da man! West side! ^^

Getsen

Citat från: "Men-From-Farms"OKey, dom har en stor ledare som är en hjärna, som suger ut andras hjärnor... dom är många och stora och dödar många marines... speciellt genom att kasta kometer på jorden... fast det är några år sisådär... Starshiptroopers är inte en film, det är en dokumentär...
Där ser vi tydligt att dom har andra raser under sitt kommando...

Jag... är mållös. Enda jag har att tillägga är att jag är glad att Eight Legged Freaks *inte* varit din enda inspirationskälla. Fåggel gillar också Starship Troopers och har ätit många mariner som villat bort sig i träsket under årens lopp.

Citat från: "Men-From-Farms"Men har du inte hört citatet "Jag har rätt och du har fel, så finn dig i det" som Rudolph von Undengebergen? Lär dig något av det grabben ;)

Det citatet har ju lärt mig allt jag vet hittils, vad var det du ville säga med det? :D Jag har ju rätt, och du har ju helt enkelt fel. Det är väl ingenting att bråka om? Tills du smält detta kan du ju ta lärdom av "Big mouths and small minds often come together", ett citat från den utmärkta filmen Kickboxer 2 - The Road Back. Pilutta dig, sådeså!!!  :P

Citat från: "Men-From-Farms"Nu ska jag läsa lite om spindlar... PuZz o KjAmIzzZzZzZaRrR!

*Gör Fåggeldansen* Haha!! Läs och gråt av skam när du når det stadie av upplystheten det krävs för att se Fåggels leetness !! Fåggel kramar så gott.


... och för övrigt tycker jag att alla spindlar bör förstöras.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

dagle

ni har inte fattat det skall inte vara något vättigt på denna posten!!!!!!!!!

Heavy

Citat från: "Men-From-Farms"
BTW, chaos or onda Heavy, det va någon som sa det till mig...
Buffy, jag ska köpa en Steamtank tror jag ^_^
Rudolph von UNdengebergen, you´r da man! West side! ^^


Bah, det är såklart jag är ond.. Ställ du in din lilla plåtlåda så ska Pappa Pest kräka sänder den.

För överig är det East side motherfucker !
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.