Skitsnack

Startat av Robin, juni 03, 2005, 18.40

Föregående ämne - Nästa ämne

emil

Neh, o det är jag glad för.  :D

Martin Larsson

Citat från: "Getsen"Jag har inte bara tråkigt, jag har inget att säga också.. Joo, har nån en hultsfredsbiljett att bli av med?

Renis sa igår att dom på GT släpper biljetter som folk bokat men inte köpt ut varje dag nu, så testa med det :wink:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Martin Larsson

Alla fotbollspelare är höns, som skriker när man tittar på dem och ramlar när man blåser på dem :evil:

Tacka vet jag hockey, där folk får ögonbrynen spräckta, går in och får dem ihopsydda, och e med i nästa byte igen :twisted:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

emil

En grej mellan "grabbarna" o media.

Alltså, "grabbarna" är mer eller mindre avlönade av media. Media älskar dom, och "grabbarna" älskar att synas i media.

Hur tror ni annars media(billiga TV4 och Aftonhoran) kan visa rörliga bilder från "grabbar" som "dansar" i ngn förort ca 1 timme efteråt. Jo, genom att grabbarna själva skickar in amatörfilmer över dusten som dom får pengar för.

Detta har intr 2 ggr redan. Det finns en svart marknad för dessa filmer utöver det.

Forts. följer, måste jobba...  :wink:

Heavy

Citat från: "Martin Larsson"Alla fotbollspelare är höns, som skriker när man tittar på dem och ramlar när man blåser på dem :evil:

Tacka vet jag hockey, där folk får ögonbrynen spräckta, går in och får dem ihopsydda, och e med i nästa byte igen :twisted:

För att inte tala om Rugby, det är en riktigt jävla hård sport :D
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

emil

Hur mår getsen nu för tiden? 8)

Robin

Frågan är om getsen söp ihjäl sig under skolfesten....
Jag vann combat med 13.

Getsen

Getsen återkommer när han vaknar.   :(
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Robin

grums grums grums... Jag har tråkigt på jobbet =/
Jag vann combat med 13.

Heavy

Jobb är alltid tråkigt... :/


Nån som läst Da Vinci koden ?? Hört att den ska finnas som film, vart hittar man den ?
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Getsen

Den hittar man 2006... med Forrest Gump i huvudrollen... "Jesus... was a box of chocolate..."

http://www.imdb.com/title/tt0382625/

Se om du kan lägga tassarna på Sin City så länge. Det är en riktig film med mycket pannben!! Serien den bygger på är helt underbar.

http://www.imdb.com/title/tt0401792/
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

sebbe

Citat från: "emil"Oooh! Är det catfight på G?  :wink:
http://cqr.nu/sebbe/katten.mov
(ni som inte har quicktime kan skita ner er)

heavy, har hört att den ska komma på film, men inte att den har kommit än.
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Heavy

Da Gets - Tackar :D

Men borde det inte vara..

"The grail.. It´s like a box of chocolate.."


:)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Men-From-Farms

Damn, oavsett så har ni fel om att fågelsaken är det bästa djuret...

Lyssna på detta... Spindlar! Alltså fatta att man vill vara spindel... du lunkar runt i skogen och blir du hungrig så lägger du ut ett nät och väntar på att maten ska komma till dig. Sen när du fångat en älg elller liknade, beroende på hur myket nät du orkar lägga ut, så behöver du itne tugga maten, för du suger in näringen... asgott

Sen när du är mätt och belåten så kan du ställe dig på en hög plats och göra en såkallad "ballongflygning", dvs att du låter vinden fånga dig (behöver ganska bra vindstyrka, väger du mycket får du vänta på en orkan) och svävar upp till nsätan 1000meters höjd, passa er på flygplan bara...

Sen dalar du ner någonstans, förhoppningsvist inte i vatten eller i Frankrike, så är det abra att göra ett nät där... Det är vad jag kallar ett riktigt överdjur...

Robin

Det e gött å snacka skit... bajs bajs bajs bajs bajs.

Underbart att man kan vara så mogen så här på ålderns höst =/.


Jävla jobb.......
Jag vann combat med 13.