Geddonsnack > Habla MP-5

Skitsnack

(1/388) > >>

Robin:
... Efter att ha inspirerats av YLVA's skitsnackstråd så var det väl lika bra att starta en här. Spamma fritt, svär, gnäll, böla, chatta etc etc etc. Gör helt enkelt allt som inte är riktigt enligt netiquetten på geddonforumet att posta i dem andra posterna :)

Kan väl börja då.

JAG HATAR JEFVLA WINXP OCH ALLT SOM HÖR IHOP MED DET AAAAAAAAAARGH SP2.0 g+onwegoui2n43.

Sen är det dödtråkigt på jobbet med, blä blä blä

Jaja, tack, o högre makt för P3.

PS.
Skitsnackstråden på ylva har 1400+ SIDOR med poster.. :) så det är bara att köra på.

sebbe:
förslag: vi inför ett månatligt pris för den forumpersonligheten som skapar den bästa tråden med kvaliteter såsom gynnande av kreativitet, bildning och hälsa helt i enlighet med föreningens stadgar.

jag vill nominera robään för juni månads forumpris.

ursäkta mig, nu ska jag gå och posta i ordlekstråden.

Getsen:
Jag tycker det är skit att dagarna har blitt så ljusa. det är så svårt att sova då.

Heavy:
För egen del sovar jag faktiskt bättre när det är ljusare nätter (och dagar), förmodligen för att det inte finns några monster under sängen då..

Heavy:

--- Citat från: "Clifford" ---Vad händer idag?
--- Slut citat ---

Ska till Gbg, sova på hotell, dricka sprit, gå på fest, förmodligen hinna in till GW innan dom stänger och köpa en Zoantrope så jag får ett till Hive Ship och kan spela med min BFG flotta :)

Däremot, eftersom jag sitter naken vid datorn och just kommit ur duschen så är risken för att det blir EB-scumsuckers istället för GW..

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion