Geddonsnack > Habla MP-5

Vem är Vem på forumet?

(1/14) > >>

Clifford:
Detta är den nya, riktiga, vem är vem-tråden, där vi förtydligar våra kryptiska nicknames. Jag tänkte ett tag rensa den gamla från onödiga posts men det skulle innebära att den försvann så vi startar en ny istället.
Denna tråd kommer bara tillåta posts som innehåller namn och lite personlig information.
Ny på forumet? Läs här:
http://www.armagedon.se/forum/viewtopic.php?t=197

Jag börjar:

Deltagare nummer Ett heter Marcus Clifford och är en ond admin som gillar spel och kommer från Borås. Född -78, medlem sen typ 92/93. Gillar WiF. Ogillar medlemmar i största allmänhet då de smutsar ner. :twisted:

Hej deltagare nummer Två, vad heter du och var kommer du ifrån?

Heavy:
Hola !

Jag heter Fredrik, har varit aktiv i mitten av 00-talet främst i denna fina förening och kallas allmänt för Heavy på klubben. Bor i Länghe, är 36 år och är familjefar och allmänt jobbig.

Spelar i första hand figurspel av alla de slag, men i princip allting annat med.

Apanpapan:
Kära medborgare!

Jag heter Pasi och jag är helig ordförande i kulturklubben den sjunde filmsektionen och även headhoncho i figurspelssektionen. Jag spelar rollspel, tabletop och apa.

Meldon:
Goddag..

Jag heter David Ljungquist, men på geddon är jag nog mest kländ som "Björns kompis" eller "Björns onde tvillingbror".. :P

Spelar väl de mesta som går att spela Figurspel, brädspel, Airsoft mm

Niklas:
Niklas Johansson här... mer känd som Nisse. (Glans, kom ihåg det nu)

Ledamot i Gedons styrelse.
Tycker om att spela det mesta men tyvärr finns inte tid till det så jag får välja det som verkar kuligt. Just nu är det kuliga att spela WoW, diverse rollspel och så har jag fastnat i Texas Hold'em träsket.  Fotboll är oxå kul!

Tjingeling

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion