Var fanken är ni? :)

Startat av Anathema, februari 03, 2011, 20.25

Föregående ämne - Nästa ämne

Anathema

Hej där.

Hade tänkt att komma till lokalen idag men hittade inte var ni sitter. Adressen hittade jag och gick in där Borås fighting gym är (enda dörren med den adressen jag hittade), men var är ni? Inga skyltar eller lappar eller så... Kan nån förklara så jag hittar nästa vecka? :)

Thure

om man kommer från bowlinghallen så kör man ner till höger för en liten nedförbacke/sväng, sen är vi längst in i hörnet till vänster

carlsson


Andreas Carlsson, Borås
ASL-nörd och gammal Armagedon-uv

http://www.aslsweden.com

Anathema


Martin Larsson

Citat från: "Anathema"Hej där.

Hade tänkt att komma till lokalen idag men hittade inte var ni sitter. Adressen hittade jag och gick in där Borås fighting gym är (enda dörren med den adressen jag hittade), men var är ni? Inga skyltar eller lappar eller så... Kan nån förklara så jag hittar nästa vecka? :)


Snabbt sagt så bor vi våningen ovanför Fightgym. Man går förbi Fightgyms lokal till en trappa på sin vänstersida, går upp en våning så man ser ut på baksidan av huset och där har man en dörr ifrån trapphuset in i lokalen.
Alternativt så tar man upp förbi bowlinghallen som sagts tidigare och ner på baksidan av huset. Där har vi tom en skylt på väggen.
Det finns helt enkelt 2 vägar in i lokalen om det verkar förvånande att folk säger olika saker :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.