Ang. Kiosk

Startat av Bubba132, december 26, 2004, 02.36

Föregående ämne - Nästa ämne

Heavy

Citat från: "Ewers"Andreas Karlsson önskar att det köpr in riskakor med smak. Sådanadäringa runda vita ni vet...

/F

Bra idé !
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Clifford

Önskelistan till kiosken:

    Light-läsk
    Riesen chokladbitar
    Friggs Riskakor

Björn

Kinderägg?  :wink:

Det tycker du väl låter bra, Sebbe?

Clifford

Om Kinderägg är ett seriöst förslag så är önskelistan till kiosken:

    Light-läsk
    Riesen chokladbitar
    Friggs Riskakor
    Kinderägg
    Plastbestick (kniv/gaffel)
    MER-läsk
    Kakor

Björn

:shock: Det var verkilgen beviset för att ironi inte funkar på internet  :oops:

Heavy

Iofs, ironi eller inte, jag tror allvarligt att Kinder-ägg ur "rätt" serie med leksaker kan sälja ganska bra :D
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Apanpapan

Vi har haft kinderägg innan och då köpte Beavis och Butthead alla... De går åt. Leksaken är alla ute efter för den kan man konvertera figurer med... dock:

Nestle onda och därför borde vi ta ett ställningstagande och hålla oss ifrån skiten.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Niklas

Citat från: "Apanpapan"Vi har haft kinderägg innan och då köpte Beavis och Butthead alla... De går åt. Leksaken är alla ute efter för den kan man konvertera figurer med... dock:

Nestle onda och därför borde vi ta ett ställningstagande och hålla oss ifrån skiten.

Precis som med Blizzard...  :twisted:

Heavy

Citat från: "Apanpapan"
Nestle onda och därför borde vi ta ett ställningstagande och hålla oss ifrån skiten.

Hear, Hear !
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Bubba132

JAg vill att vi inskaffar MER burkar i de alles smaker.

Clifford

Jag skapar en ny, låst tråd, där önskelistan ligger. Vill ni ha med mer skaer på den så fortsätt använda denna tråden, jag uppdaterar den allteftersom.

Lambda

- stryk kinder-ägg. jag vägrar städa upp skiten.
- lägg till Vichy/Ramlösa/Loka/ICA-bubbelvatten UTAN smak.
Not even death can save you from me.

Martin Larsson

Fast ingen vill städa pizzakartonger heller, eller chipspåsar, eller drickaflaskor ovs heller :?

Dvs se för f*n till att slänga erat skräp efter er och ställa tillbaka flaskor i backarna allihopa :evil:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Heavy

Papperstallrikar
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

GrandPA

Hej svej! Nu råkar det vara så att det är jag som är kiosk-fyrer (fan hur får jag fram ett tyskt y) så ni kan glömma era löjliga förslag. He He.
För att vara lite seriös så kan jag säga att jag inte har för avsikt att beställa mystifika varaor som antagligen inte kommer gå åt eller varor med kort bäst före datum. Trender på gedon tenderar att vara kortvariga och en månads hållbarhet är inget säkert kort.
Kinder-ägg kan ni glömma. Det säljer säkert skit-bra och av erfarenhet vet jag att lokalen ser ut som fan efteråt. Burkar utöver Red-Bull blir det inget av eftersom det blir en massa jobb med att panta dom. Vi vet ju redan hur stort berget med Red-Bull burkar blir innan någon tar sig i kragen och pantar dom och ni kan säkert räkna ut hur mycket värre det blir med en massa burk-läsk. Light-läsk innehåller förvisso inte socker men är för den sakens skull inte nyttiga alls. Det finns redan bög-läsk för den som tänker på figuren.
Vår förening är inte en politisk förening och tar varken ställning för eller emot något företag för att de har monopol på marknade eller dödar barn i något u-land. Säljer det i kiosken köper jag in det. Desutom ligger det inte i linje med PA- partiet att värna om de svaga i världen (oj vad sa jag nu vi hade ju inte med politik att göra)

Tack och hej

P.S Det hjälper inte att böla jag står fast vid mina åsikter. D.S

[/u]
All for one and more for me